تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
88 بازدید
کد خبر : 18808

صنعتی سازی مسکن ملی در گیلان با کاربرد روش‌های نوین ساخت

صنعتی سازی مسکن ملی در گیلان با کاربرد روش‌های نوین ساخت
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از صنعتی سازی بیش از ۳ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن گیلان با استفاده از روش‌های نوین خبر داد.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمدرضا فلاحتگر گفت: در پی دستور استاندار مبنی بر استفاده از روش‌های نوین ساخت و ساز و تصمیم‌های کمیته فنی شامل اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه گیلان و دانشگاه آزاد اسلامی استان، در حال حاضر، ۳ هزار و ۴۹۰ واحد در طرح نهضت ملی مسکن استان با استفاده از روش‌های نوین و صنعتی سازی در دست ساخت است.

وی اضافه کرد: ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های رشت، بندر انزلی، شفت، سنگر، آستانه اشرفیه، آستارا، لنگرود، رودسر و تالش در دست ساخت است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: نهضت ملی مسکن رشت با ۶ هزار و ۸۰۰ واحد بین ۵ تا ۵۵ درصد و در بندر انزلی با هزار واحد ۵ تا ۶۰ درصد پیشرفت ساخت دارد.

محمدرضا فلاحتگر با اشاره به ثبت نام ۱۲۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن گیلان، افزود: از این تعداد ثبت نام کنندگان، ۲۷ هزار و ۶۵۰ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی با بیان اینکه در صورت تأمین زمین، اجرای طرح نهضت ملی مسکن در دیگر شهر‌ها را آغاز خواهیم کرد، افزود: با توافق‌های انجام شده ، قرار است بیش از ۱۳۰ هکتار زمین به ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن در گیلان اختصاص یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به روند ساخت طرح ۲۰۰ واحدی مسکن ملی شهر رشت، گفت: ۶۰ واحد از این طرح، حداکثر تا اوایل سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

محمدرضا فلاحتگر افزود: روند ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن گیلان در صورت تأمین زمین، تخصیص تسهیلات و آورده متقاضیان تسریع خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.