تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
54 بازدید
کد خبر : 18335

بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک قاچاق در گیلان کشف و ضبط شد

بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک قاچاق در گیلان کشف و ضبط شد
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان از کشف ۶ هزار حلقه لاستیک به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال در انبار یکی از عاملان فروش این کالا در استان خبر داد.

به گزارش آژیم به نقل از ایرنا ،تیمور پورحیدری : با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در سامانه جامع تجارت و انبار از سوی کارشناسان بازرسی و نظارت تیم مشترکی متشکل از کارشناسان نظارتی تعزیرات حکومتی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت تشکیل و از انبار یکی از عاملان و فروشندگان لاستیک سطح استان بیش از ۶ هزار حلقه لاستیک سبک و سنگین کشف شد.

وی گفت: براساس تبصره (۴) الحاقی ماده (۱۸) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای متخلف پرونده ای به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم ارسال شد.

وی تصریح کرد: طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز،کارشناسان نظارت و پایش تمام حوزه‌های مرتبط را از طریق سامانه های الکترونیکی رصد و پایش می‌کنند.

استان گیلان ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد که حدود ۴۰ هزار واحد صنفی از این تعداد در مرکز استان فعال است. مرکز دریافت گزارشهای مردمی شامل ۱۲۴.ir، سامانه تلفن ۱۲۴ به صورت ۲۴ ساعته بر بستر نرم افزاری وب سرویس فعال و دریافت کننده گزارش ها و شکایات مردمی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.