تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
91 بازدید
کد خبر : 18601

وقوع حریق در اراضی جنگلی سراوان رشت

وقوع حریق در اراضی جنگلی سراوان رشت
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به وقوع حریق در اراضی جنگلی سراوان رشت به دلیل وزش باد گرم و جنوبی گفت: به محض وقوع حریق، نیروهای اطفای آتش وارد عمل شدند.

به گزارش آژیم، محمدحسین قربانی فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به ایجاد حریق در اراضی جنگلی سراوان رشت به دلیل وزش باد گرم و جنوبی اظهار کرد: به محض وقوع حریق، نیروهای اطفای آتش وارد عمل شده و سریعا به منطقه اعزام شدند تا مانع گسترش حریق شوند.

وی با بیان اینکه بعد از اطفای حریق، میزان اراضی آتش گرفته اعلام می‌شود، گفت: سرعت وزش باد در منطقه سراوان زیاد است لذا اکنون نمی‌توان از وسعت حریق اطلاعات دقیقی ارائه کرد ولی براساس اعلام نظر نیروهای اطفای حریق، اراضی جنگلی سراوان رشت به‌ صورت خطی و لکه‌ای در حال سوختن است.

به گفته فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان، تاکنون به جز اراضی جنگلی سراوان رشت تاکنون در هیچ نقطه دیگر از مناطق جنگلی و مراتع استان آتش‌سوزی گزارش نشده است.

قربانی با درخواست از مردم در خصوص همراهی با نیروهای حفاظت منابع طبیعی در حفظ اراضی جنگلی استان بیان کرد: از مردم درخواست دارم ضمن مراقبت از اراضی جنگلی، آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی و مراتع را از طریق تلفن ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.