تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
36 بازدید
کد خبر : 18904

کشف ۴۸۰ قبضه سلاح شکاری در گیلانکشف ۴۸۰ قبضه سلاح شکاری در گیلان

کشف ۴۸۰ قبضه سلاح شکاری در گیلانکشف ۴۸۰ قبضه سلاح شکاری در گیلان
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: ۴۸۰ قبضه سلاح شکاری مجاز وغیر مجاز در استان کشف و ضبط شد.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رامین زراعتی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشته تا کنون ۴۸۰ تفنگ شکاری مجاز و غیرمجاز در گیلان کشف و ضبط شد گفت: این تعداد اسلحه شکاری به دلیل شکار در مناطق شکار ممنوع و نداشتن پروانه شکار اسلحه هایشان توقیف شد.

وی افزود: پارک ملی خشکی دریایی بوجاق کیاشهر، تالاب سلکه و سیاه کیشیم، لیسار تالش و سیاهمزگی شفت از مناطق شکار ممنوع و حفاظت شده گیلان است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه دی ماه بیش از ۱۰۰ اسلحه شکاری کشف و ضبط شد گفت: بیشترین کشفیات در مناطق تالابی استان بود.

رامین زراعتی افزود: شهروندان باتوجه به برودت هوا، برای حیات و تغذیه پرندگان، محیطی امن ایجاد کنند چرا که آنان در این فصل از سال به دلیل سرمای هوا زمین گیر می‌شوند.

وی بابیان اینکه گیلان ۱۷۰ محیط بان دارد که در ۲۰ پاسگاه محیط زیست در گیلان برای حفاظت از منابع طبیعی فعالیت می‌کنند از شهروندان خواست در صورت دیدن افراد مشکوک با شماره ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا شنبه , 7 بهمن 1402 - 10:56

سلام و عرض ادب ،خب که چی الان تفنگ کشف کرده؟ روزی همین شکارچی با همین سر میشه یعد تفنگ شو میگیرن و شکار ممنوع میکنید؟ به حای این کار یه فکری به حال این شکار چی کنید، تالاب انزلی پر از سنبل آبی شده