تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
31 بازدید
کد خبر : 18995

دولت سیزدهم ۹۶ پروژه به دانش‌آموزان گیلان هدیه داد

دولت سیزدهم ۹۶ پروژه به دانش‌آموزان گیلان هدیه داد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از افتتاح ۹۶ پروژه آموزشی و پرورشی در دولت سیزدهم در این استان خبر داد و بیان کرد: ۲۰ پروژه آموزشی و پرورشی با ۵۹ کلاس درس به مناسبت دهه مبارک فجر آماده بهره برداری است.

به گزارش آژیم، علی دقیق روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پروژه‌های آموزشی و پرورشی دولت سیزدهم با ۴۳۶ کلاس درس و با زیربنای بیش از ۵۷ هزار مترمربع در مناطق مختلف استان گیلان به بهره‌برداری رسیده‌است.

وی اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۰ پروژه آموزشی و پرورشی با ۵۹ کلاس درس و با زیربنا ۶ هزار و ۴۱۳ مترمربع با بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری است.

دقیق با تشریح برنامه استانداردسازی گرمایشی مدارس گیلان در دولت سیزدهم اضافه کرد: طی ۲ سال اخیر، یک هزار و ۴۸۱ کلاس درس در ۱۸۸ مدرسه با بیش از ۱۵۵ هزار مترمربع زیربنا در این استان استانداردسازی گرمایشی شده‌است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با بیان اینکه ۱۶۳ هزار مترمربع از محوطه مدارس در دولت سیزدهم آسفالت شده‌است، خاطر نشان کرد: در زمان حاضر، ۲۲ پروژه آموزشی و پرورشی با ۱۲۶ کلاس درس و با ۲۱ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست ساخت است.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش آموز است که در حدود چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.