تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
222 بازدید
کد خبر : 3150

فرماندار رضوانشهر:

خبرنگاران پیشروان جهاد تبیین هستند

خبرنگاران پیشروان جهاد تبیین هستند
فرماندار رضوانشهر با تاکید بر نقش مهم اصحاب رسانه در برابر امواج دروغ و فریب دشمنان،انان روایانی دانست که با بیان حقایق در حال جهاد تبیین هستند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آژیم، به مناسبت روز خبرنگار مهندس سیدنادر صفوی میرمحله در آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه ای با گرامیداشت یاد شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی با قدردانی از زحمات و تلاش های مرزداران حقیقت و مجاهدان عرصه تبیین و آگاهی و فعالان عرصه اطلاع رسانی اظهار داشت: هدف از روز خبرنگار گرامیداشت و ارج نهادن به خدمات این قشر است که در طول سال نسبت به تنویر افکار عمومی، اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم و بیان مسائل و مشکلات موجود انجام وظیفه می کنند.

 

وی در وصف رسالت سنگین خبرنگاران به فرموده ای رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که ( بدون خبرنگار لحظه‌ها ماندگار نمی‌شود) اشاره کرد و افزود : رسانه ها در دوران دفاع مقدس و ایثار و ایستادگی نقش بسیار مهمی داشتند و امروز خبرنگاران می توانند با قلم خود به آگاه سازی جامعه کمک شایانی داشته باشند.

فرماندار رضوانشهر خبرنگاران را مبارزان خط مقدم با جبهه جنگ و خدمت گذاران بی منت و زبان گویای بیان مشکلات و مسائل جامعه و مردم و انتقال دهنده به مسئولین در طول شبانه روز دانست و افزود : خبرنگاران بدون هیچ گونه چشم داشتی در گرما و سرما و بدترین شرایط اولین و آخرین کسانی می باشند که در کنار مردم حضور دارند و فضا را به سمت آرامش هدایت می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شغل خبرنگاری را در امتداد شغل انبیاء دانست و متذکر شد : رسالت خبرنگاری بسیار سنگین و حائز اهمیت و خبرنگاران باید اخبار را به صورت صادقانه و در عین حال با رعایت امانت داری به سمع و نظر مردم برسانند و این قشر فرهیخته و عزیز با روایت درست و بیان حقایق در حال جهاد تبیین هستند.

مهندس صفوی با بیان اینکه امروز نقش اصحاب رسانه، در ایستادگی در برابر امواج دروغ و فریب، دشمنان بیش از همیشه مهم است، بیان داشت: بدون تبیین حقایق، افکار عمومی در ظلمت و فضای غبارآلود باقی خواهد ماند و دشمن از این فرصت سوء استفاده خواهد کرد.

فرماندار رضوانشهر ادامه با قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه که با روایت درست و بیان دقیق حقایق با قلم های خود ، عملکرد دولت سیزدهم در شهرستان را به سمع و نظر مردم می رسد، گفت: تعامل و فضای خوبی در شهرستان رضوانشهر بین ائمه جمعه ، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاههای اجرایی در راستای خدمت رسانی به مردم وجود دارد.

همچنین حجت ‌الاسلام والمسلمین مهدی نژاد امام جمعه، سرهنگ صفوی فرمانده انتظامی و سرهنگ پاسدار غریبی جانشین فرماندهی سپاه و ردیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سخنان مبسوطی ایراد نمودند و در پایان این مراسم از خبرنگاران با اهدا لوح سپاس و هدایا تجلیل بعمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.