تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
244 بازدید
کد خبر : 6986

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان خبر داد؛

حل مشکل پایان کار و سند مسکن مهر تالش

حل مشکل پایان کار و سند مسکن مهر تالش
مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان تالش ازحل مشکل پایان کار و سند مسکن مهر تالش و بهره برداری از یک لاین پل اسالم در دهه مبارکه فجر سال جاری خبر داد.

به گزارش آژیم،پس از مطالبه عمومی حجت الاسلام و المسلمین نورزاد امام جمعه شهرستان تالش درنمازجمعه ۲۰ آبان ماه مبنی بر بی توجهی مسئولین استانی و شهرستانی به شهرک مسکن مهر و شهرک ثارالله تالش، مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان صبح جمعه۲۷ آبان با حضور در شهرستان تالش، از پروژه های، مسکن مهر و شهرک ثارالله، مرکز قلب و رمپ ورودی و خروجی بیمارستان شهید نورانی تالش و پل در دست احداث بازدید کرد و در پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان تالش به ایراد سخنرانی پرداخت.

هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی استان گیلان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان تالش، نقد و انتقاد پذیری، را مهمترین ابزار پیشرفت جوامع دانست و گفت: کسانیکه دلشان برای نظام و انقلاب می‌سوزد و مدافع کشور و ارزش‌های آن هستند برای حفظ و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید خدمت به مردم و حل مشکلات آنها را وظیفه ذاتی خود دانسته و وظایف خود را در قبال کشور و مردم به خوبی انجام دهند و به این خدمت خود افتخار کنند.

رحمانی با اشاره به پروژه مسکن مهر شهرستان تالش گقت: با پیگیری های انجام شده به زودی مشکل پایان کار و سند مسکن مهر تالش مرتفع خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در ادامه اذعان داشت: طی بازدیدی که از پروژه رمپ ورودی و خروجی بیمارستان شهید نورانی تالش داشتیم، دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه صادر و مقرر شد در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا یکماه آتی عملیات اجرایی این پروژه به مراحل پایانی خود برسد.

رئیس شورای هماهنگی راه وشهرسازی استان گیلان با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته و تاکیدات جناب آقای دکتر عباسی استاندار محترم و جناب آقای دکتر محمدیاری نماینده محترم شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، موفق شدیم ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه پل اسالم تخصیص دهیم گفت: در تلاشیم تا دهه مبارکه فجر یک لاین از این پل برای جریان یافتن تردد و تقویت کسب و کار در شهر اسالم تکمیل و به بهره برداری برسد.

گفتنی است: حجت‌الاسلام نورزاد امام جمعه شهرستان تالش در خطبه های نماز جمعه تالش از حضور و پیگیری مجدانه مدیرکل راه و شهرسازی گیلان و پاسخگویی به مطالبات مردم تشکر کرد و گفت مردم قدردان این اقدام ارزنده مدیرکل راه و شهرسازی استان که صدای مردم را شنیدند، خواهند بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محسن جمعه , 25 آذر 1401 - 22:44

با سپاس از امام جمعه محترم و باتقوای تالش که حقیقتا چندماهی است پیگیر جدی پایان کار و اخذ سندهای مسکن مهر تالش هستند. باید مدیران استانی نیز در وعده به عمل پایان کار و محوطه سازی مسکن مهر تالش پایند باشند.