تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
261 بازدید
کد خبر : 15307

استاندار گیلان:

رضوانشهر در مسیر توسعه قرار دارد

رضوانشهر در مسیر توسعه قرار دارد
استاندار گیلان با بیان اینکه امسال نسبت به ۲ سال گذشته بیشترین پروژه‌ها در منطقه رضوانشهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت، گفت: رشد پروژه‌های قابل بهره‌برداری نشان می‌دهد این شهرستان به سمت رشد و توسعه حرکت می‌کند و این روند ادامه دار خواهد بود.

به گزارش آژیم، در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شهرستان رضوانشهر با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: دولت عزم خود را جزم کرده که با سرعت هر چه تمام‌تر به مردم خدمت کند لذا وظیفه داریم در کنار مردم و با مردم باشیم.

وی با تقدیر از همدلی و همراهی که با وحدت بین ائمه شیعه و سنی در شهرستان بوجود آمده است، افزود: این امر نماد وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: باید درحد توان به مردم خدمت کنیم تا دغدغه‌ای نداشته باشند.

عباسی با اشاره با مشکلات مردم منطقه در خصوص سرعت پایین اینترنت، عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه و مشکلات قطعی برق گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که جوانان و نخبگان نیاز دارند از تجهیزات به روز استفاده کنند یکی از این تجهیزات برق است که در این بخش با مدیریت برق اولویت ما تامین برق خانوار می‌باشد که با زمانبندی سعی شد در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: استان گیلان در سال گذشته خاموشی برق نداشت امسال هم سعی شد خاموشی نداشته باشیم، برخی مشکلات بوجود آمده در مورد قطعی برق نیز علت، سرقت کابل برق و یا شرایط خاص آمده بوده، در غیر اینصورت اجازه نمی‌دهیم برق خانه مردم قطع شود.

عباسی خاطر نشان کرد: در کنار برق خانوار، تامین برق صنعت، صنایع غذایی به خصوص صنایعی که بر زندگی خانوار تاثیر مستقیم دارند در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

وی بیان کرد: مسئولان استان در کنار هم سعی دارند رضایت مردم که رضایت باری تعالی است را فراهم کنند.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به عضویت ایران در اتحادیه بریکس گفت: دشمن پس از ناامیدی در جنگ نظامی با ایران جنگ اقتصادی با ما را آغاز کرده است، گزارشات خبری رسانه‌های بیگانه از نگرانی دشمنان از عضویت ایران در اتحادیه بریکس (کشورهای نوظهور اقتصادی) حکایت دارد، آنها عضویت ایران را در این اتحادیه آغاز جنگ مسقیم علیه غرب می‌دانند.

وی با بیان اینکه ایران ارز و اموال بلوکه شده را برمی‌گرداند و درآمدها افزایش خواهد یافت، افزود: دیپلماسی فعال ایران در دنیا برای کشورهای غربی زنگ خطر را به صدا درآورده است با پیوستن ایران به این اتحادیه‌ها وضعیت اقتصاد بسیار بهتر خواهد شد.

چهار طرح ارتباطی، یک مدرسه ۶ کلاسه و طرح آبزی پروری ماهیان سردابی با مجموع سرمایه گذاری خصوصی و دولتی به میزان یک هزار و ۴۵۴ میلیارد ریال عصر روز یکشنبه با حضور استاندار گیلان در شهرستان رضوانشهر بهره برداری شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.