تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
96 بازدید
کد خبر : 9705

انهدام باند کلاهبرداری لوازم خانگی در تالش

انهدام باند کلاهبرداری لوازم خانگی در تالش
فرمانده انتظامی شهرستان تالش از دستگیری اعضاي باند 11 نفره كلاهبرداري که با چک‌های بلامحل اقدام به خرید لوازم خانگی مي‌كردند، خبر داد.

به گزارش آژیم،سرهنگ “محمد رستمی” با بیان اینکه در پی شکایت تعدادی از کسبه مبنی بر کلاهبرداری از آنها با چک‌های بلامحل و ارجاع پرونده‌ها به مرجع انتظامی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: در تحقیقات صورت گرفته از شکات مشخص شد، کلاهبرداران با ترفند خرید اقلام جهیزیه اقدام به ارائه چک‌های بلامحل کرده‌اند و فروشندگان بدون اطلاع از این موضوع لوازم خانگی را فروخته و در زمان وصول چک متوجه کلاهبرداری شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با اعلام اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، اعضای این باند 11 نفره کلاهبرداری و مخفیگاه آنها را شناسایی کردند، اذعان داشت: پلیس پس از هماهنگی‌ قضائی نسبت به دستگیری متهمان اقدام کرد.

این مقام انتظامی از اعتراف این افراد به 10 فقره کلاهبرداری به این روش خبر داد و با اشاره به شناسایی محل نگهداری لوازم خانگی کشف شده و پلمب این مکان تا زمان تعیین تکلیف، تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی کلاهبرداری‌های صورت گرفته را 10 میلیارد و 750 میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ رستمی بیان داشت: متهمان با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند و روانه زندان شدند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.