تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
275 بازدید
کد خبر : 11551

حسن محمد یاری:

اتفاقات بازی چوکا و سایپا از مصادیق فساد در فوتبال است

اتفاقات بازی چوکا و سایپا از مصادیق فساد در فوتبال است
نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، اتفاقات و حواشی بازی چوکای تالش و سایپا را از مصادیق فساد در فوتبال عنوان کرد.

به گزارش آژیم،حسن محمدیاری ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با خیرین جهت جمع‌آوری کمک مالی برای حمایت از تیم چوکا با بیان اینکه شاهد حق کشی تیم چوکا در مقابل سایپا بودم، اظهار کرد: اتفاقات بازی چوکا در برابر سایپا از فساد در فوتبال حکایت دارد، کسانی که حق جوانان تالشی را ضایع کردند باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم با احساسات مردم نجیب تالش بازی شود، افزود: این مردم با همه مشکلات پای کار هستند و این حق آنان نیست که این‌گونه با حداقل دلخوشی آن‌ها رفتار شود.

گفتنی است تیم فوتبال چوکای تالش به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی در طول فصل جاری با مشکلات بسیاری مواجه بوده و هم اکنون با ۱۸ امتیاز در قعر جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور جای دارد و خطر سقوط به شدت این تیم را تهدید می‌کند.

در همین راستا از ساعاتی پیش مسئولین شهرستان تالش طی جلسه ای با خیرین در حال جمع‌آوری کمک مالی برای حمایت از این تیم هستند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.