تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
155 بازدید
کد خبر : 16275

پویش آموزش محیط زیستی در ماسال برگزار شد

پویش آموزش محیط زیستی در ماسال برگزار شد
تفکیک زباله‌ها از مبدا نقشی بسیار مهم و حیاتی در سلامت ما انسانها دارد و به حفاظت محیط زیست و پیشگیری از آسیب به جانوران منجر شده و ضرورت احترام به مواهب الهی و عدم نگهداری جانوران در قفس را در محدوده خانه‌های مسکونی گوشزد می‌کند.

به گزارش آژیم ، رئیس اداره حفاطت محیط زیست شهرستان ماسال از اجرای پویش آموزش محیط زیستی این اداره با همکاری مرکز مثبت زندگی ۲۰۳۹ ماسال خبر داد.

حمید سلطان‌خواه گفت: با شروع سال تحصیلی جدید، پویش آموزش محیط زیستی با اولویت جداسازی زباله خشک از زباله تر در این شهرستان آغاز گردیده و  فرهنگسازی و نهادینه کردن تفکیک زباله از مبدا همچون بستن کمربند ایمنی مورد تاکید قرار است.

وی افزود: تفکیک زباله‌ها از مبدا نقشی بسیار مهم و حیاتی در سلامت ما انسانها دارد و به حفاظت محیط زیست و پیشگیری از آسیب به جانوران منجر شده و ضرورت احترام به مواهب الهی و عدم نگهداری جانوران در قفس را در محدوده خانه‌های مسکونی گوشزد می‌کند.

سلطان‌خواه سپس تاکید کرد: در اجرای این پویش حفاظت هر چه بهتر از محیط زیست و چرخه طبیعی، فرایند زیست جانوران و… در شهرستان ماسال فراهم می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال در پایان از حضور  فراگیران آموزش محیط زیستی و همچنین زحمات و همکاری، مسوول و کارکنان مرکز مثبت زندگی ۲۰۳۹ ماسال در صیانت و حفاظت از مواهب الهی قدردانی نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.