تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
183 بازدید
کد خبر : 13755

رئیس پلیس فتا استان گیلان:

شهروندان از سایت‌های ناشناس خرید نکنند

شهروندان از سایت‌های ناشناس خرید نکنند
رئیس پلیس فتا استان گیلان گفت: شهروندان از سایت‌های ناشناس که با عناوین و نرخ‌های جذاب، قصد سوءاستفاده از مسافران و گردشگران رادارند، خرید نکنند.

به گزارش آژیم، امیرحسین نقی‌مهر با اشاره به اینکه کلاه‌برداران سایبری با سوءاستفاده از مردم اقدام به راه‌اندازی سایت‌های جعلی رزرو اماکن اقامتی، هتل، فروش بلیط و تور‌های تابستانه کرده‌اند اظهار کرد: شهروندان از سایت‌های ناشناس که با عناوین و نرخ‌های جذاب، قصد سوءاستفاده از مسافران و گردشگران رادارند، خرید نکنند.

وی بابیان اینکه شهروندان و گردشگران قبل از پرداخت هرگونه وجهی از مجاز بودن آژانس‌های مسافرتی از طریق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مطمئن شوند افزود: گردشگران از سـایت‌های دارای نماد اعتماد «ای‌نماد» تور مسافرتی رزرو کنند و فریب تور و هتل‌های آنلاین ارزان‌قیمت را نخورند.

رئیس پلیس فتا استان گیلان گفت: شهروندان حتماً باید در هنگام پرداخت بهای بلیط به پروتکل امن HTTPS در ابتدای آدرس سایت و نشانه صحیح آدرس سایت درگاه بانک عامل نیز توجه کنند.

وی از مردم خواست هشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.