تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
146 بازدید
کد خبر : 13813

کشف 3 قبضه سلاح غیرمجاز در ماسال

کشف 3 قبضه سلاح غیرمجاز در ماسال
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال گفت در پی گشت ماموران یگان حفاظت محیط زیست ماسال و مشارکت نیروی انتظامی این شهرستان در فصل ممنوعیت شکار سه قبضه سلاح غیرمجاز تک لول و دولول کشف و ضبط شد.

به گزارش آژیم،حمید سلطان خواه با اشاره به اینکه مبارزه با شکار غیرمجاز برای حفظ و حراست از زیستگاه های شهرستان که به عنوان ثروت ملی محسوب می‌شود از وظایف یگان حفاظت محیط زیست است، گفت: وارد کردن هرنوع خسارت به ذخایر زیستگاههای حیات وحش به عنوان ثروت ملی طبق قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست ممنوع است.

سلطان خواه با بیان این خبر تصریح کرد: کشف و ضبط ادوات شکارغیرمجاز برای مقابله با شکارغیرمجاز و بی رویه درراستای ممنوعیت فصل شکاروصید با تلاش ماموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان و همکاری سبزپوشان نیروی انتظامی ماسال در مناطق و زیستگاههای ماسال صورت به طور مستمر صورت میگیرد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال تصریح کرد: متخلفین در اسرع وقت  با  تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می شوند .
سلطان خواه ادامه داد : تلفن ۴۴۶۵۱۳۸۰  پاسگاه شبانه روزی سرمحیط بانی محیط زیست شاندرمن برای دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای شکار و صید و مقابله با تخلفات زیست محیطی  به صورت شبانه روزی پاسخگوی مخاطبین  است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.