تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
309 بازدید
کد خبر : 14384

انتخاب سرپرست شهرداری بدون اطلاع فرد منتخب | قربانی تا ۵ مرداد ماه سرپرست است

انتخاب سرپرست شهرداری بدون اطلاع فرد منتخب | قربانی تا ۵ مرداد ماه سرپرست است
بررسی ها نشان می دهد که محسن جواد زاده هرگونه اعلام آمادگی برای پذیرش سرپرستی شهرداری را رد کرده و مدعی شده است که اعضای شورا پیش از انتخاب رایزنی خاصی با وی نداشته اند .

به گزارش آژیم، با توجه به اینکه مهلت سرپرستی اسحاق قربانی به عنوان سرپرست شهرداری ۵ مرداد ماه ۱۴۰۲ به پایان می رسد ،شورای شهر تالش باید نسبت به انتخاب فرد جدید یا ادامه حضور سرپرست فعلی اقدام می نمود.

اما ادامه کار سرپرست فعلی برای بار سوم نیازمند اجازه استانداری می باشد ،و بنظر می رسد شورای شهر فرصت کافی با توجه به تعطیلی چند روزه جلسات شورا در ایام عزاداری محرم برای اقدامات فوق را ندارد.

در همین راستا شورای شهر تالش در آخرین جلسه خود پیش از اتمام مهلت سرپرستی قربانی، محسن جواد زاده را به عنوان سرپرست جدید انتخاب کرد.

هر چند جواد زاده از نیروهای متخصص و با سابقه شهرداری تالش می باشد ،اما با توجه به عدم آمادگی و اطلاع وی و همچنین با توجه اینکه هنوز بیش از یک هفته از مهلت سرپرستی قربانی باقی مانده است ،بعید بنظر می رسد که محسن جواد زاده تمایلی برای سرپرستی شهرداری داشته باشد.

بررسی ها نشان می دهد که محسن جواد زاده هرگونه اعلام آمادگی برای پذیرش سرپرستی شهرداری را رد کرده و مدعی شده است که اعضای شورا پیش از انتخاب رایزنی خاصی با وی نداشته اند

گزارش تکمیلی را بزودی در آژیم بخوانید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.