تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
342 بازدید
کد خبر : 14717

دسته گل جدید شورای شهر تالش؛

لزوم اجرای حکم سلب عضویت عضو شورای شهر تالش | جلسه انتخاب شهردار رسمیت ندارد

لزوم اجرای حکم سلب عضویت عضو شورای شهر تالش | جلسه انتخاب شهردار رسمیت ندارد
عده ای بر این باورند عدم تعیین و تکلیف وضعیت شهرداری و تعطیلی جلسات به نفع گروهی خاص و برخی اعضای شورا می باشد و شهرداران منتخب فقط قربانی منفعت طلبی این اعضا شده اند،شائبه های که نیازمند بررسی های دقیق تری می باشد

به گزارش آژیم، در حالی که انتظار می رفت با انتخاب شهردار جدید تالش شاهد خروج مدیریت شهری از بلاتکلیفی باشیم، صبح امروز نامه معاون عمرانی استاندار گیلان تمامی معادلات را برهم زده و این موضوع را وارد فازی جدیدی کرد.

شنیده می شود مسعود کاظمی طی نامه ای با تاکید بر لازم الاجرا بودن حکم هیات حل اختلاف مبنی بر سلب عضویت یکی از اعضای شورای شهر تالش ،جلسه انتخاب شهردار جدید این شهر با توجه به رای و حضور فرد مذکور را نیز فاقد وجاهت قانونی دانسته است.

این بدین معناست که در صورت عملی شدن تاکیدات معاون عمرانی استاندار گیلان باید شاهد ورود عضو علی البدل شورا و برگزاری مجدد جلسه انتخاب شهردار تالش باشیم.

شورای شهر تالش همچنین طی روزهای آینده باید نسبت به انتخاب هیات رئیسه جدید نیز اقدام کنند و بنظر می رسد گره کور شهردار و هیات رئیسه شورا گویا با حضور سهیل سلامی باز خواهد شد.

اقدامات نسنجیده ، ناپخته و لجاجت های شوراهای تالش طی سالهای گذشته این شهر را بحران های جدی مواجه کرده است .

بطوریکه که عده ای بر این باورند عدم تعیین و تکلیف وضعیت شهرداری و تعطیلی جلسات به نفع گروهی خاص و برخی اعضای شورا می باشد و شهرداران منتخب فقط قربانی منفعت طلبی این اعضا شده اند،شائبه های که نیازمند بررسی های دقیق تری می باشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.