تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۲۱
116 بازدید
کد خبر : 15102

۲۶ مرداد ماه بهار آزادی فرزندان سلحشور ملت قهرمان ایران است

۲۶ مرداد ماه بهار آزادی فرزندان سلحشور ملت قهرمان ایران است
《روز بیست‌وششم مردادماه》بهار آزادی فرزندان سلحشور ملت قهرمان ایران و رادمردان شجاعی است که پس از سال‌ها مقاومت، پای به میهن اسلامی نهادند

فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان تالش در پیامی سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان را به میهن اسلامی گرامی داشت.

متن پیام تبریک به شرح ذیل می باشد:

با سلام و صلوات به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و درود بی کران به ارواح تابناک شهیدان و روح بلند حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

《روز بیست‌وششم مردادماه》بهار آزادی فرزندان سلحشور ملت قهرمان ایران و رادمردان شجاعی است که پس از سال‌ها مقاومت، پای به میهن اسلامی نهادند و با بوسه بر خاک وطن عزیز، تربت شهیدان، مرقد منور امام راحل (ره) و بیعت باشکوه و تاریخی با وصی شایسته و صالحش حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، بار دیگر حریت و سربلندی آزادگان مقاوم را به نمایش گذاشتند.

این روز بزرگ، یادآور بازگشت غرورآفرین مردان مردی اسـت کـه پس از تحمل سال‏‌ها شکنجه و دوری از عزیزان، بـه شرف افتخار آزادگی نائل شدند. صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت بسیار مایه افتخار و مباهات بود.

اینجانب، این روز بزرگ را خدمت حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنافداه) و امامین انقلاب اسلامی و ملت غیور و بصیر ایران اسلامی و آزادگان سرافراز، خصوصا ۱۲۸ آزاده شهرستان تالش و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

و من الله توفیق

سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تالش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.