تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
110 بازدید
کد خبر : 15977

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان طی تعطیلات پیش رو

اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای گیلان طی تعطیلات پیش رو
رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت- قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس طی تعطیلات پیش رو خبر داد.
 به گزارش آژیم به نقل از مهر، سرهنگ جاور صفاری اظهار کرد: با توجه به تعطیلات ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت امام رضا (ع) و تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود. 

وی افزود: تردد همه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه و از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: همچنین در محور اردبیل – آستارا و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه ممنوع است.

سرهنگ صفاری تصریح کرد: همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده کمک بسزایی در تسهیل عبور و مرور به ویژه در محور رشت – لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.