تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۵
162 بازدید
کد خبر : 16234

فرمانده سپاه ناحیه تالش:

دفاع مقدس به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است»

دفاع مقدس به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است»
سپاه شهرستان تالش با صدور بیانیه ای، آغازهفته پرافتخار و نورانی دفاع مقدس که مطلع شعار (ما متحدیم )است را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور تالش تبریک گفت.

به گزارش آژیم، فرمانده سپاه ناحیه تالش با صدور بیانیه ای، آغاز هفته پرافتخار و نورانی دفاع مقدس که مطلع شعار (ما متحدیم )است را به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور تالش تبریک گفت.

در متن ابن پبام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنْ یَنْصُرْکُمُ اللَّهُ فَلَا غَالِبَ لَکُمْ ۖ وَإِنْ یَخْذُلْکُمْ فَمَنْ ذَا الَّذِی یَنْصُرُکُمْ مِنْ بَعْدِهِ ۗ وَعَلَى اللَّهِ فَلْیَتَوَکَّلِ الْمُؤْمِنُونَ

✴️(اگر خداوند شما را یارى کند، هیچ کس بر شما غالب نخواهد شد و اگر شما را خوار کند، پس چه کسى است که بعد از آن بتواند شما را یارى کند؟ بنابراین مؤمنان فقط باید بر خداوند توکّل کنند. )
سوره مبارکه آل عمران آیه 16

با سلام و صلوات به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و درود بی کران به ارواح تابناک شهیدان و روح بلند حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

با پیروزی انقلاب اسلامی و برهم خوردن معادلات منطقه ای و هراس قدرتهای بزرگ از تاثیر امواج استکبار ستیزی و حق طلبی نهضت امام خمینی (ره ) بر ملل آزاده جهان ، ابرقدرتهای شرق و غرب به گونه ای شگفت انگیز در برابرملت انقلابی ایران صف آرایی کردند و صدام را پیشانی جنگ تحمیلی 8ساله خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دادند.

هشت سال دفاع مقدس برمبنای فرهنگ عاشورا و اصول و ارزشهای اسلام ناب محمدی (ص)، رزمندگانی مومن، انقلابی،شجاع و شهادت طلب تربیت نمود که درمیدان مقابله ملتهای مسلمان منطقه در برابر تروریسم تکفیری و جنگهای نیابتی قدرتهای اسکتباری و ارتجاع منطقه ، جلوه های نوینی از قدرت و تاثیر خود را آشکار کرد و موجب حیرت جهانیان شد و این همان الگویی است که عاشورای حسینی(ع) را جاودانه و گفتمان انقلاب اسلامی را جهانی کرده است.

آری هشت سال دفاع مقدس یادآور جان فشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های نسل دیروز انقلاب بود که برای رفتن به جبهه از هم سبقت می‌گرفتند و ثمره آن تقدیم هزاران هزار شهید گلگون کفن از پیر و جوان این مرزوبوم میهن اسلامی در راه اعتلای دین مبین اسلام بود.

بی تردید هفته بزرگداشت “دفاع مقدس” که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «اوج افتخارات ملت ایران است» فرصت ارزشمند و مغتنمی است تا ملت سرافراز و غیور ایران اسلامی بار دیگر با مرور خاطرات و حماسه های سرداران دلیر خود در جبهه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از رزمندگان، ایثارگران و یادگاران هشت سال جنگ تحمیلی، تجلیل و تکریم نمایند وملت هوشمند و غیور ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس فتنه های در مسیر انقلاب را همچون گذشته خنثی خواهند کرد.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره و راه پر فروغ و افتخار آمیز شهدان انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و عرصه امنیت پایدار ،آغاز این هفته پر افتخار و نورانی را که مطلع شعار (( ما متحدیم )) است به ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم شهید پرور تالش تبریک عرض نموده و اعلام می نماید:
بیگانگان و دشمنان بدانند جوانان مجاهد و با اراده ایران ، وارثان حماسه دفاع مقدس و ملت غیرتمند و انقلابی جامعه اسلامی با هوشیاری و بیداری وصف ناپذیر خود، تحت ولایت و رهبری ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی ) در تمامی صحنه های تهدید و خطر هرگونه جسارت و گستاخی نسبت به جغرافیا، فرهنگ و وحدت و همدلی ایران اسلامی را پاسخی سخت و پشیمان کننده خواهند داد.

و من الله توفیق

سرهنگ پاسدار محمد علی ستیزه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تالش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.