تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
77 بازدید
کد خبر : 17271

استاندار گیلان عنوان کرد؛

انتقاد رشد قارچ گونه مشاور املاک در گیلان

انتقاد رشد قارچ گونه مشاور املاک در گیلان
رشت – استاندار گیلان با انتقاد از توسعه قارچ گونه مشاور املاک در استان گفت: گیلان به استان مشاور املاک تبدیل شده و به میزان زمین و خانه در استان مشاور املاک ایجاد شده است

به گزارش آژیم به نقل از مهر ، اسدالله عباسی صبح پنج شنبه در ستاد تنظیم بازار گیلان با محکومیت جنایات اسرائیل در غزه و فلسطین، اظهار کرد: حمایت از آرامان فلسطین و آزادی غزه یک مطالبه جهانی است.

وی با گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان افزود: عدم اعتماد به آمریکا از رویکردهای مهم امامین انقلاب بوده است اما برخی دولت‌ها با روش‌های مختلف دنبال ارتباط گیری با این کشور ظالم و مستکبر داشتند و بیهوده زمان و وقت کشور را صرف بازی با کدخدا کردند.

استاندار گیلان از اعلام آمادگی برای تأمین اقلام شب عید و ماه مبارک رمضان خبر داد و اضافه کرد: در فرصت باقیمانده هماهنگی‌ها برای تأمین اقلام اساسی و مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان انجام شود و همه کارها را به لحظات پایانی موکول نکنید.

عباسی با تاکید بر لزوم ذخیره سازی مرغ و گوشت برای نیاز شب عید بیان کرد: با توزیع به موقع مرغ و گوشت ضمن تأمین نیازهای مردم، قیمت‌های بازار را به تعادل برسانید.

وی با اشاره به اهمیت استفاده زا کالابرگ در گیلان، افزود: اجرای طرح کالابرگ در برخی از دهستان‌ها و روستاهای گیلان با مشکل مواجه است که باید سریع برطرف شود.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم هوشمندسازی توزیع آرد و نان در استان، بیان کرد: توزیع هوشمند آرد و نان در گیلان باید به طور کامل اجرا شود و نواقص برطرف شود.

عباسی با اشاره به نظارت جدی بر عملکرد نانوایی‌های گیلان، اضافه کرد: کیفیت آرد و نان در نانوایی‌های گیلان مورد رصد و پایش قرار گیرد.

وی با انتقاد از راه اندازی قارچ گونه مشاور املاک در گیلان، افزود: گیلان به استانِ مشاور املاک تبدیل شده و به میزان زمین و خانه در استان مشاور املاک ایجاد شده است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم نظارت بر عملکرد مشاورین املاک، اضافه کرد: مجوزدار بودن و یا نبودن مشاور املاک در گیلان شفاف سازی شود.

عباسی با بیان اینکه در صدور مجوز به اصناف دقت بیشتری صورت گیرد، گفت: راه اندازی برخی فروشگاه‌های بزرگ در مناطق مختلف، منجر به جمع آوری چند مغازه شده است.

وی با اشاره به اینکه اهرم نظارت‌ها بر نانوایی‌های گیلان بیشتر شود، افزود: برای یک کیلو آرد زحمات و هزینه‌های فراوانی شده است و نباید توسط نانوا و یا مردم حیف و میل شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.