تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
201 بازدید
کد خبر : 17614

حسن محمد یاری در بازدید از شهرداری تالش :

شهردار جدید از ظرفیت همه شوراها برای توسعه شهر بهره ببرد

شهردار جدید از ظرفیت همه شوراها برای توسعه شهر بهره ببرد
حسن محمد یاری از شهردار جدید تالش خواست تا از ظرفیت ، همراهی و همدلی همه اعضای شورا در راستای توسعه شهر بهره ببرد.

به گزارش آژیم ، صبح امروز حسن محمد یاری ضمن بازدید از شهرداری تالش و عرض تبریک انتخاب شهردار جدید، در راستای حل مشکلات حوزه مدیریت شهری با آنان به گفت و گو پرداخت.

نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه خوشحالیم پس از ماه‌ها بلاتکلیفی شاهد انتخاب فردی با تجربه به عنوان شهردار تالش هستیم،اظهار کرد: به شهردار جدید  توصیه میکنم از ظرفیت ، همراهی و همدلی همه اعضای شورا در راستای توسعه شهر بهره ببرد.

وی با اشاره به اینکه طبق رایزنی های انجام شده با شرکت هپکو قول مساعد این شرکت برای فروش ماشین آلات سنگین به شهرداری های حوزه انتخابیه با شرایط ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد بصورت قسطی اخذ شده است،افزود: سال گذشته نمایندگانی از شوراها و شهرداری های سه شهرستان در وزارت کشور حاضر شدیم و دیداری با معاون وزیر داشتیم که نتایج مثبی در پی داشت .

محمد یاری با بیان اینکه ما وارث یک سری کمبود ها در حوزه های مختلف از جمله زیر ساخت ها هستیم،گفت: بسیاری از مشکلات قابل حل است، اختلاف نظرات وجود دارد و امری طبیعی است،اما نباید موجب بر زمین ماندن امورات مردم شود،اولین شرط برا حل مشکلات ارتقای همدلی و رفاقت در سطح شهرستان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.