تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
165 بازدید
کد خبر : 18009

در پی وزش باد گرم در شهرستان تالش:؛

۵۰ هکتار از اراضی جنگلی تالش دچار حریق شد

۵۰ هکتار از اراضی جنگلی تالش دچار حریق شد
در برآوردهای اولیه شاهد خسارت وارده به ۱۰ منزل مسکونی در اثر آتش‌سوزی هستیم که با تکمیل اطلاعات در فرم‌های مخصوص بحران توسط دستگاه‌های اجرایی اطلاعات کامل به اطلاع مسئولین و مردم خواهد رسید.

به گزارش آژیم،  ایرج موذن با اشاره به تداوم  باد گرم شدید در تالش که در برخی نقاط سرعت آن بیش‌ از ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است، اظهار کرد: بیش‌ از ۵۰ هکتار از اراضی جنگلی در مناطق بخش اسالم،  ییلاقات بخش مرکزی و بخش حویق در چند مرحله دچار آتش‌سوزی شد که در چند مرحله توسط عوامل یگان منابع طبیعی، آتش نشانی شهرداری های اسالم، تالش، حویق و چوبر، نیروهای مردمی و حوزه های مقاومت بسیج، دهیاران و شوراهای اسلامی مهار شد.

سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه پیرو ابلاغیه نارنجی صادرشده توسط سازمان هواشناسی برای وزش باد گرم، ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار شد، اعلام کرد: با وجود آماده‌باش نیروهای امدادی و خدماتی  شاهد سقوط درختان در پست برق تره بخش مرکزی و قطعی برق در شهر تالش و برخی نقاط بخش اسالم بودیم.

وی با اعلام اینکه با تلاش اکیپ های مستقر امور توزیع برق شهرستان، برق در بخش اسالم وصل شده است، افزود: به‌دلیل شدت و ادامه وزش باد شاهد قطعی های موردی بودیم که در اسرع وقت توسط مأمورین برق تأمین و متصل شد.
موذن با اشاره به اینکه خسارت‌های وارده به اماکن و منازل مسکونی علی‌الخصوص در مناطق روستایی و ییلاقی توسط ادارات مرتبط در دست ارزیابی است، گفت: در برآوردهای اولیه شاهد خسارت وارده به ۱۰ منزل مسکونی در اثر آتش‌سوزی هستیم که با تکمیل اطلاعات در فرم‌های مخصوص بحران توسط دستگاه‌های اجرایی اطلاعات کامل به اطلاع مسئولین و مردم خواهد رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.