تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
190 بازدید
کد خبر : 18153

حضور مدیران کل در رضوانشهر با هدف رفع موانع پیش روی سرمایه گذاری؛

طرح ساحلی تازه آباد جان تازه ای می گیرد | بهره برداری از فاز اول پروژه فرهنگی و گردشگری کاسپین پره سر تا پایان دی ماه ۱۴۰۲

طرح ساحلی تازه آباد جان تازه ای می گیرد | بهره برداری از فاز اول پروژه فرهنگی و گردشگری کاسپین پره سر تا پایان دی ماه ۱۴۰۲
مدیران کل میراث فرهنگی و منابع طبیعی گیلان از طرح ساحلی تازه آباد رضوانشهر، پروژه فرهنگی و گردشگری کاسپین در ساحل سیمبر خاله و همچنین مسجد قدیمی اسپی مزگت بازدید کردند.

به گزارش آژیم ، سید نادر صفوی از حضور مدیران کل میراث فرهنگی و منابع طبیعی گیلان در رضوانشهر با هدف رفع موانع پیش روی سرمایه گذاری در این شهرستان خبر داد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به بازدید میدانی مسؤولین استانی از طرح ساحلی تازه آباد رضوانشهر، پروژه فرهنگی و گردشگری کاسپین در ساحل سیمبر خاله و همچنین مسجد قدیمی اسپی مزگت ،اظهار امیدوای کرد که با احیا و بهره برداری صحیح از این طرح ها بزودی شاهدرونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای صدها جوان در منطقه باشیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم فضای امن و آرامی برای سرمایه‌گذاران در این شهرستان ایجاد کنیم ،گفت: طرح کاسپین در سیمبر خاله پره سر یکی از طرح های در حال اجرای این شهرستان می باشد که می تواند برای بیش از ۷۰ نفر بصورت مستقیم و بیش از ۱۲۰ نفر بصورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد ‌کند.

صفوی با اشاره به توافقات انجام شده بین اداره میراث فرهنگی و شهرداری رضوانشهر در راستای بازسازی و احیای کلبه های طرح ساحلی تازه آباد ،بازسازی پل خشتی پونل ،ارتقای نمایندگی به اداره میراث فرهنگی در شهرستان و امضای نهایی واگذاری آبشار ویساردار به شهرداری پره سر را از دیگر نتایج حضور مدیران کل میراث فرهنگی و منابع طبیعی گیلان در شهرستان رضوانشهر عنوان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.