تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
139 بازدید
کد خبر : 18392

واکنش امام جمعه تالش به سفر معاون رییس جمهور به گیلان:

سهم تالش از اعتبارات سفر معاون رئیس جمهور به گیلان چقدر است؟ | وزیر راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف پروژه کمربندی به تالش سفر کند

سهم تالش از اعتبارات سفر معاون رئیس جمهور به گیلان چقدر است؟ | وزیر راه و شهرسازی برای تعیین تکلیف پروژه کمربندی به تالش سفر کند
امام جمعه شهرستان تالش خواستار شفاف سازی در زمينه ۷۰۰۰ میلیارد اعتبار اعلامی در سفر معاون رییس جمهور به گیلان جهت تکمیل ۶۰ پروژه در این استان شد.

به گزارش آژیم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی نورزاد در خطبه های نماز جمعه شهرستان تالش با بیان اینکه سفر معاون رئیس جمهور به گیلان نشانگر عزم دولت برای رسیدگی به مشکلات کشور و استانهاست، اظهار کرد: آنطور که در رسانه خواندیم و از آگاهان مسأله شنیدیم، قرار شده است مبلغ ۷۰۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۶۰ پروژه در گیلان اختصاص یابد که انتظار داریم گزارش شفّاف و دقیقی از پروژه های مدّنظر و اعتبارات آنها به مردم ارائه شود.

امام جمعه شهرستان تالش با بیان اینکه همچنین باید سهم پروژه های ملّی همچون کمربندی تالش و پل اسالم و …از این اعتبارات مشخص شود، گفت: بر اهل فن پوشیده نیست که پروژه کمربندی تالش مختص تالش نیست، بلکه بارترافیکی و ترانزیت استان و کشور را بر دوش می کشد، بر همین اساس انتظار داریم وزیر محترم راه برای تعیین تکلیف این پروژه معطّل مانده لااقل به تالش سفر و راهکارهای تحقق این مهم را بررسی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.