تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
109 بازدید
کد خبر : 18843

نوسازی ۶۰ سالن و مجموعه ورزشی در گیلان

نوسازی ۶۰ سالن و مجموعه ورزشی در گیلان
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ۲ سال گذشته ۶۰ مجموعه و سالن ورزشی در گیلان شامل زنده‌یاد سیروس قایقران بندر انزلی، وحدت بندر آستارا، شهید عضدی رشت و پوریای ولی شهرستان تالش نوسازی شدند.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان پیش‌ از ظهر امروز در حاشیه بازدید از استادیوم سردار جنگل رشت و در جمع خبرنگاران یکی از اهداف دولت سیزدهم را رفع مشکلات زیرساختی ورزش در استان‌های کشور دانست و اظهار کرد: ورزش گیلان در زیرساخت‌ها مشکلات فراوانی داشت ولی در ۲ سال گذشته ۶۰ مجموعه و سالن ورزشی شامل ورزشگاه‌هایی همچون زنده‌یاد سیروس قایقران بندر انزلی، وحدت بندر آستارا، شهید عضدی رشت و پوریای ولی شهرستان تالش نوسازی شدند.

وی با اشاره به اتمام دو پروژه عمرانی ورزشی در استان گفت: دو زمین چمن مصنوعی در مناطق کومله لنگرود و رحیم‌آباد رودسر در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به وجود ۲۶۰ قهرمان ملی و بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی در گیلان بیان کرد: در دولت سیزدهم و در راستای توسعه ورزش گیلان اقدامات خوبی انجام شده که حاصل آن موفقیت ورزشکاران استان در مسابقات مختلف ملی و بین‌المللی است چنانکه در این مدت ۲۶۰ قهرمان ملی و بین‌المللی داشتیم.

آرمان با بیان اینکه کسب ۱۶ مدال در بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی هانگژو توسط ورزشکاران گیلانی بی سابقه بوده است، افزود: در ۲ سال اخیر ۱۵ ورزشکار اعزامی گیلان به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو موفق به کسب ۱۶ مدال شدند که تاریخ گیلان باید ثبت شود.

وی با اشاره به برگزاری چند رویداد مهم طی دهه فجر امسال در گیلان گفت: در ایام دهه مبارک فجر ۳۰۶ برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی در استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۸۷ برنامه قهرمانی در ۵۴ رشته ورزشی برگزار خواهد شد.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، برگزاری بیستمین دوره مسابقات شطرنج بین‌المللی جام کاسپین با حضور حداقل ۱۲ کشور خارجی، برپایی مسابقات رزمی بین‌المللی جام صلح و دوستی با حضور هفت‌کشور خارجی و همچنین برگزاری مسابقات پرروش اندام لیگ باشگاه‌های کشور از مهم‌ترین مسابقاتی است که طی دهه فجر امسال در گیلان برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.