تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
74 بازدید
کد خبر : 18978

مدیر تعاون روستایی گیلان خبر داد

ذخیره سازی ۴۰۰ تنی سیب و پرتقال در گیلان/ عرضه خرما ارزان تر از بازار

ذخیره سازی ۴۰۰ تنی سیب و پرتقال در گیلان/ عرضه خرما ارزان تر از بازار
مدیر تعاون روستایی گیلان، از خرید ۴۰۰ تنی سیب و پرتقال شب عید خبر داد و گفت: تاکنون ۱۰۲ تن سیب و ۱۵۰ تن پرتقال را به سردخانه‌ها انتقال دادیم.

به گزارش آژیم، کیوان حسن پور در گفت وگو با ایسنا، از خرید و ذخیره سازی سیب و پرتقال شب عید خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۰ تن سیب و ۱۰۰ تن پرتقال برای شب عید تهیه کرده بودیم که کافی نبود و لذا امسال قرارداد ۲۰۰ تنی برای هر کدام از این دو محصول را منعقد کردیم.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ تن سیب و ۲۰۰ تن پرتقال خریداری می شود، افزود: به دلیل همزمانی ایام عید با ماه مبارک رمضان، تمهیدات لازم جهت خرید خرما نیز فراهم شده است.

مدیر تعاون روستایی گیلان از خرید ۱۰۲ تنی سیب کوهپایه با کیفیت، خبر داد و خاطرنشان کرد: این سیب ها را از اشنویه تحویل گرفتیم و هم اکنون در سردخانه موجود است.

حسن پور همچنین به خرید ۱۵۰ تنی پرتقال تا این لحظه و ذخیره سازی در سردخانه اشاره کرد و متذکر شد: طبق مصوبه خرید پنج تنی خرما در دستور کار بود، اما به هشت تن افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه خرمای ویژه ماه رمضان به صورت تنظیم بازار توزیع می شود، اضافه کرد: مردم می توانند این خرما را ۲۰ درصد ارزان تر از قیمت بازار خریداری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.