تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
32 بازدید
کد خبر : 19542

توزیع بسته های آموزشی در روز انس با طبیعت در ماسال

توزیع بسته های آموزشی در روز انس با طبیعت در ماسال
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال از اجرای برنامه توزیع بسته های آموزشی در روز انس با طبیعت بین شهروندان و گردشگران درشهرستان ماسال خبر داد.

به گزارش آژیم، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال از اجرای برنامه توزیع بسته های آموزشی در روز انس با طبیعت بین شهروندان و گردشگران درشهرستان ماسال خبر داد.
حمید سلطان خواه گفت: ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت علی علیه السلام و گرامیداشت روز انس با طبیعت ، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال با همکاری شورای اسلامی، دهیار و مسئول خانه محیط زیست روستای خودبچر شهرستان ماسال بسته های آموزشی از قبیل اطلاعیه هشدارهای محیط زیستی به تعداد سیصد برگ، کیسه نان به تعداد یکصد عدد و کیسه زباله بزرگ به تعداد دوبیست و پنجاه عدد جهت فرهنگ سازی و اعلام توجه و اهمیت دادن به مواهب الهی و عدم رهاسازی زباله در طبیعت و زیستگاهها توزیع گردید.
رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ماسال بیان کرد: عدم مدیریت پسماند و ریخت و پاش و رهاسازی زباله در زیستگاهها و به ویژه درحاشیه معابر عمومی و جاده ها، علاوه بر آسیب به حیات وحش و چشم انداز نامناسب و زشت، موجب برهم زدن نظم اکوسیستم و آسیب به طبیعت می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.