تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
88 بازدید
کد خبر : 17226

با حضور استاندار گیلان

افتتاح پست برق سیار ۶۳ به۲۰ کیلوولت در رضوانشهر

افتتاح پست برق سیار ۶۳ به۲۰ کیلوولت در رضوانشهر
مرحله نخست پست برق سیار ۶۳ به۲۰ کیلوولت رضوانشهر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال امروز با حضور استاندار گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مرحله نخست پست برق سیار ۶۳ به۲۰ کیلوولت رضوانشهر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال امروز با حضور استاندار گیلان و مسئولان این شهرستان به بهره برداری رسید.

این طرح با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توریع و تامین برق مطمئن مشترکان ساخته شده است.

با افتتاح این طرح برای ۶ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شد.

همچنین استاندار گیلان با حضور در جلسه‌ی شورای اداری شهرستان رضوانشهر گفت: امسال راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با رویکرد همدردی با مردم ستمدیده فلسطین و تببین جنایات اسرائیل و آمریکا برای دانش آموزان، دانشگاهیان و حوزویان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه تبیین دستاورد‌ها و خدمات انقلاب و نظام با کار جهادی و تلاش شبانه روزی میسر می‌شود، اضافه کرد: در دولت مردمی، تاخیر در اجرای طرح‌ها توجیهی ندارد و مدیران موظفند در نشست‌های متعدد با مردم، مشکلات را بررسی و برای حل آن‌ها تلاش کنند.

نادر صفوی فرماندار شهرستان رضوانشهر هم در این نشست گفت: در سال‌های اخیر، رضوانشهر پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف رفاهی و عمرانی داشته و شاهد افتتاح طرح‌های بزرگی در این شهرستان بوده ایم.

وی افزود : همچنین در مورد طرح‌های آسفالت، برق رسانی روستا‌ها و پرورش ماهیان سرد آبی اقدامات خوبی در رضوانشهر انجام شده است.

دکتر اسدالله عباسی افزود: در حالی که دولت سعی می‌کند با حل مشکلات ، روشنایی امید را در دل مردم ایجاد کند ، دشمن برای بی رونق کردن انتخابات پیش رو با تمام امکانات خود به میدان آمده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.