تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱
67 بازدید
کد خبر : 18162

معاون سیاسی ، امنیتی فرمانداری رضوانشهر:

کاهش سرقت با اجرای طرح نگهبان محله

کاهش سرقت با اجرای طرح نگهبان محله
معاون سیاسی فرمانداری رضوانشهر از کاهش سرقت در روستاهایی که دارای نگهبان محله می‌باشند،خبر داد .

به گزارش آژیم، معاون سیاسی ، امنیتی فرمانداری رضوانشهر در نهمین جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان گفت: کانون های سرقت کابل های برق و مخابرات در شهرستان شناسایی شده است و با اقداماتی که در حال انجام است، این مکان ها برای سارقین نا امن می‌شود.

مهدوی با اشاره به همکاری برخی دستگاهها با نیروی انتظامی و همراهی گشت رضویون سپاه رضوانشهر اظهار داشت، در ماه گذشته با تدابیر اتخاذ شده کشف اموال مسروقه و دستگیری سارقین افزایش داشته و شاهد کاهش سرقت‌های مهمه در شهرستان هستیم.

مهدوی در این جلسه تاکید کرد ، مدیران دستگاه‌ها بویژه ادارات برق و مخابرات و گاز و آبفا می بایست خود حفاظتی اموال و اماکن خود را افزایش داده و گشت های اداری خود را نیز تقویت نمایند و با نیروی انتظامی نهایت همکاری را داشته باشند.

معاون سیاسی رضوانشهر در این جلسه عنوان داشت برخی از روستاها دارای نگهبان محله می‌باشند که شبانه به گشت زنی می‌پردازند و در این روستاها هیچ گزارش سرقتی در ماههای گذشته نبوده و در نهمین جلسه کمیسیون مصوب گردید برخی از روستاها به زودی دارای نگهبان محله با استفاده از ظرفیت مردمی باشند و گشت های مشترک ادارات و نیروی انتظامی هم در بخش پره سر بصورت مجزا از بخش مرکزی به زودی دایر خواهد شد.

وی در این جلسه از تلاش‌های نیروی انتظامی در ماه گذشته بابت کشف اموال مسروقه و دستگیری ها قدردانی و از احکام بازدارنده قضات شهرستان که موجب حبس تعدادی از سارقین با سابقه شده است نیز تشکر نمود و اظهار داشت این اقدامات باعث کاهش سرقت و ایجاد امنیت بیشتر در شهرستان شده است که با تداوم این اقدامات و تصمیمات جدید نگرانی ها در این حوزه ان شاالله رفع خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.