تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
96 بازدید
کد خبر : 15406

به مناسبت هفته دولت ؛

افتتاح 37 طرح در بخش کرگانرود تالش با اعتبار 100میلیاردی

افتتاح 37 طرح در بخش کرگانرود تالش با اعتبار 100میلیاردی
به مناسبت هفته دولت ۳۷ طرح در بخش کرگانرود تالش با اعتباری بالغ بر ۹۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش آژیم ، همزمان با پنجمین روز هفته دولت ۳۷ طرح‌ عمرانی، اشتغال‌زایی و خدماتی بخش کرگانرود شهرستان تالش با اعتبار ۹۲ میلیارد و ۵۵۳ میلیون تومان با حضور فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری تالش، دکتر حسن محمد یاری  نماینده تالش در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل جهاد کشاورزی استان گیلان و جمعی از مسئولین شهرستانی و بخشی  افتتاح و به بهره‌برداری رسید

مراسم افتتاح تجمیعی این طرح‌ها در کارگاه و سردخانه سورتینگ روستای قلعه دوش کرگانرود برگزار شد و سه طرح عمرانی دهیاری ها با اعتبار چهارمیلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان و طرح های عمرانی شهرداری لیسار با اعتبار یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان افتتاح شد.

همچنین طرح ارتقای فناوری مخابراتی لیسار و نصب دکل اپراتور ایرانسل هر کدام با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، هشت طرح توزیع برق با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، کارگاه تولید سبد پلاستیکی نیز به بهره‌برداری رسیدند‌.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان از مجموع پروژه‌های بخش کرگانرود سه طرح سورتینگ و بسته بندی میوه و سبزیجات را با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان در قالب برنامه تجمیعی صبح امروز افتتاح کرد.


    

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.