تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱
28 بازدید
کد خبر : 19385

باز هم کج سلیقگی مسؤولین تالشی ؛

وقتی نان دستفروشان حاشیه جاده گیسوم آجر می شود

وقتی نان دستفروشان حاشیه جاده گیسوم آجر می شود
بحث جمع آوری این دستفروشان مدتهاست در شهرستان مطرح است،مسؤولین تالش پاسخ دهند که چرا چند ماه زودتر و یا یک ماه دیرتر اقدام به ممانعت از حضور این کاسبان محلی نکردند؟

به گزارش آژیم ، در حالی که مردم با مشکلات سخت اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند و همه امید دستفروشان به کسب درآمد از بازار شب عید و حضور گردشگران است ،آیا نمی شد جمع آوری دستفروشان حاشیه جاده گیسوم در ایام پس از عید نوروز انجام شود؟

همه می دانیم که بحث جمع آوری این دستفروشان مدتهاست در شهرستان مطرح است،مسؤولین تالش پاسخ دهند که چرا چند ماه زودتر و یا یک ماه دیرتر اقدام به ممانعت از حضور این کاسبان محلی نکردند؟

در شرایطی که دولت از ایجاد اشتغال برای مردم عاجر مانده و بسیاری از جوانان منطقه به اجبار برای کسب درآمد دست به کاسبی در حاشیه جاده می زنند ،انتظار می رفت این مشکل به شکل بهتری مدیریت می شد تا شاهد ناامید شدن و  تحمیل خسارت های سنگین مالی به بسیاری از دستفروشان نمی شدیم.

کج سلیقگی مسؤولین تالش در مواجه با این پدیده آن هم همزمان با عید نوروز هر چند زیبایی جاده گیسوم را بیشتر به رخ مسافران خواهد کشید،اما یقین بدانید کام بسیاری از کاسبان محلی را در ایام عید تلخ و امید بسیاری از خانواده را ناامید خواهد کرد.

مسؤولین تالش توجه داشته باشند که این حلبی آبادها چراغ بسیاری از خانوده های تالشی را روشن نگه داشته اند و نمی شود نسبت به این کاسبان بی تفاوت بود و انتظار می رود نسبت به ساماندهی و مدیریت این دستفروشان اقدامات لازم انجام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.