تاریخ انتشار : جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۱۶
94 بازدید
کد خبر : 14014

طرح رتبه بندی واحدهای تولیدکننده آرد در گیلان آغاز شد

طرح رتبه بندی واحدهای تولیدکننده آرد در گیلان آغاز شد
مدیر اداره نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آغاز طرح رتبه بندی واحدهای تولید کننده آرد در استان، خبر داد.

به گزارش آژیم، علیرضا نجفی- مدیر اداره نظارت بر فرآورده های غذایی،آشامیدنی و بهداشتی در این خصوص اظهار کرد: بر اساس آیین نامه اجرایی درجه بندی کارخانجات آرد، عملکرد واحدهای تولیدی را بر اساس شاخص هایی مانند ؛ امکانات ذخیره سازی، تجهیزات آزمایشگاهی، موازین بهداشتی، تجهیزات بوجاری و کیفیت آرد استحصالی و … برای رتبه بندی واحدها مورد ارزیابی قرار می دهند.
وی در ادامه افزود:شرح رتبه بندی کارخانجات آرد سبب افزایش کیفیت و استاندارد سازی محصول نهایی می شود و تخصیص سهمیه گندم به واحدهای تولیدی بر اساس این درجه بندی صورت می گیرد.
مهندس نجفی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر استان گیلان دارای هفت واحد فعال تولیدکننده آرد می باشد، یادآور شد: در راستای ارتقای کیفیت آرد و عرضه نان با کیفیت مطلوب، تیم بازرسی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با همکاری کارشناسان اداره غله و خدمات بازرگانی ، ضمن بازدید از کارخانجات آردسازی استان،خط تولید ، طبقات بوجاری ، آسیاب،کیسه گیری و … از آرد تولیدی نمونه برداری می نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.