تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۰
435 بازدید
کد خبر : 14263

در پاسخ به خطبه های امام جماعت اهل سنت بخش اسالم؛

صدای مردم اسالم باشید نه بلند گوی عده ای خاص

صدای مردم اسالم باشید نه بلند گوی عده ای خاص
اینکه امام جماعت یک بخش انتقاد رسانه ها از شهردار یک شهر را به نماینده مجلس شهرستان ربط می دهد، به وضوح نشان می دهد که ریشه مباحث مطرح شده کاملا سیاسی و تحت تاثیر چند شخص خاص می باشد.

به گزارش آژیم، عزیز عاقبتی خبرنگار و فعال سیاسی در واکنش به خطبه های امام جماعت اهل سنت بخش اسالم در یادداشتی نوشت:

جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین برزکوهی ، در یکی از کانال های خبری رضوانشهر خواندم که حضرتعالی در همراهی با ادعاهای واهی و عوام فریبانه شهردار اسالم، کلیپ پخش شده در رسانه آژیم را توهین به مقدسات مسلمانان دانسته و اتهاماتی را به بنده وارد داشته اید.

فارغ از بی ربط و مضحک بودن این ادعا،خواستم به عرضتان برسانم که فرمایشات حضرتعالی بسیار شبیه ادعاهای شهردار اسالم است که این روزها از محافل مختلف به گوش می رسد.

حضرتعالی در بخشی از فرمایشات خود بنده را از عوامل اصلی رسانه ای نماینده تالش دانسته اید که نشان می دهد در قامت یک امام جماعت هیچ اطلاع و شناختی از فضای سیاسی و رسانه ای شهرستان ندارید و متاسفانه مطالب دیکته شده از سوی شهردار اسالم را در خطبه ها بازگو کرده اید.

جالب است بدانید این بخش از سخنان شما بسیار شبیه ادعای رسانه ای است که تمام تحولات جهانی را تحت تاثیر نماینده فعلی و سابق تالش تحلیل می کند و از هر فرصتی بدنبال حاشیه سازی برای نماینده فعلی می باشد که ماهیت و رویکردش نیز بر همگان آشکار است .

اینکه امام جماعت یک بخش انتقاد رسانه های مستقل از اقدامات و پروژه های شکست خورده شهردار یک شهر را به نماینده مجلس شهرستان ربط می دهد، به وضوح نشان می دهد که ریشه مباحث مطرح شده کاملا سیاسی و تحت تاثیر چند شخص خاص می باشد.

حال اگر قرار بر عذرخواهی باشد باید آنانی از مردم عذر خواهی کنند که براحتی تریبون مقدس نماز جمعه را با رنگ و بوی کاملا سیاسی در جهت دفاع از اقدامات غلط یک شخص به کار می گیرند و با طرح ادعاهای بی ربط بدنبال به بازی گرفتن عواطف مذهبی مردم هستند.

جناب حجت الاسلام والمسلمین برزکوهی ای کاش به جای اینکه بلندگوی افراد خاص باشید، صدای مردم اسالم بودید و در طول این سالها و از طریق همان کانال متبوعتان مشکلات مردم را به گوش مسئولین می رساندید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.