تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۲
201 بازدید
کد خبر : 14904

لزوم اجرای اصولی طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرستان آستارا

لزوم اجرای اصولی طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرستان آستارا
جلسه کارگروه مدیریت پسماند آستارا ، با محوریت پیگیری و تاکید بر اجرای اصولی طرح تفکیک زباله از مبداء در فرمانداری این شهرستان برگزار شد .

به گزارش آژیم، جلسه کارگروه پسماند آستارا ،صبح روز دوشنبه ۹  مردادماه ۱۴۰۲ ، با حضور فرماندار ،معاون عمرانی و تمامی اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

محمدرضا سلامی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست آستارا ، در این جلسه بدوا گزارشی از وضعیت پسماندهای تولیدی شهرستان و مدفن زباله های شهری، بیمارستانی ،زباله های حاشیه تالاب ها و محور های مواصلاتی و پسماند کشاورزی ارائه نموده و توفیق در اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء را به عنوان یک اصل مهم در ارزیابی عملکرد متولیان امر‌ پسماند دانست.

در ادامه محمدرضا شهاب زاده فرماندار شهرستان آستارا با تاکید بر نقش‌ مدیریت پسماند در حفظ سلامت شهروندان بر همکاری همه دستگاه‌های مجری و ناظر اشاره کرد و طرح تفکیک زباله از مبدا را از ضروریات کاهش حجم پسماند دانست و از دستگاه‌های مرتبط خواست با ارائه یک برنامه‌ عملیاتی و کاربردی اقدامات لازم  را در این خصوص انجام داده و در جلسه آتی پسماند گزارش دهند.

در پایان جلسه نیز هر یک از اعضاء کارگروه‌ مدیریت پسماند  گزارشی از اقدامات خود را در راستای طرح تفکیک زباله و عقد قرارداد با پیمانکار ذیصلاح ارائه و موظف گردیدند که نسبت به اجرای طرح روستای پاک در اسرع وقت اقدام نمایند. این جلسه با مصوبات مختلفی از جمله جلوگیری از سوزاندن کاه وکلش، پاکسازی نقاط بحرانی و غیره به اتمام رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.