تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
235 بازدید
کد خبر : 16474

رئیس کل دادگستری گیلان:

کم کاری بنیاد مسکن، شوراها و جهاد کشاورزی عامل مشکلات طرح هادی است

کم کاری بنیاد مسکن، شوراها و جهاد کشاورزی عامل مشکلات طرح هادی است
رئیس کل دادگستری گیلان مشکلات مربوط به طرح هادی را به دلیل کم کاری بنیاد مسکن، شوراهای شهر و روستا و جهاد کشاورزی دانست.

به گزارش آژیم ،حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در بازدید از بخش حویق با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی به معنای عام بر عهده دولت است ،اظهار کرد: تکلیف دستگاه قضایی برخورد با تخلفات است اما حفاظت از آن بر عهده دولت است لذا دستگاه‌های اجرایی نباید اجازه دهند جرمی اتفاق بیفتد و بعد منتظر برخورد و اقدام دستگاه قضا باشند.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها در انجام وظایف قانونی خود در حوزه حفاظت از انفال کوتاهی می‌کنند، گفت: به دلیل همین قصور و کوتاهی مسئولان، اشخاص مرتکب جرم و اقدام غیر قانونی شده و دستگاه قضایی نیز مکلف است که مطابق قانون برخورد نماید و در نتیجه هم به بیت المال و هم به خود اشخاص خسارت و آسیب زیادی وارد می‌شود.

وی با انتقاد از بالا بودن حجم تغییر کاربری‌ها افزود: مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب دخل و تصرف در اراضی کشاورزی ممنوع بوده و موجب وارد شدن خسارات جبران ناپذیری به کشور خواهد شد لذا باید بسترهای لازم جهت حراست و حفاظت از این منابع ملی فراهم شود.

این مقام ارشد قضایی مشکلات مربوط به طرح هادی را به دلیل کم کاری بنیاد مسکن، شوراهای شهر و روستا و جهاد کشاورزی دانست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.