تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
163 بازدید
کد خبر : 17113

سرپرست فرمانداری تالش معارفه شد | از نصب بنر تبریک خودداری کنید

سرپرست فرمانداری تالش معارفه شد | از نصب بنر تبریک خودداری کنید
معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به خروج از انزوا و آغاز گشایش های اقتصادی در کشور گفت: از انزوا بیرون امده  و با صدای بلند نظام اسلامی را فریاد می کنیم .

به گزارش آژیم ،  صبح امروز ۸ آبان با حضور معاون سیاسی استاندار گیلان، نماینده مردم تالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه شهرستان ، اعضای شورای تامین و شورای اداری و اصحاب رسانه ایرج موذن به عنوان سرپرست فرمانداری تالش  معرفی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در این جلسه با اشاره به  سکونت اقوام و مذاهب مختلف در این شهرستان، تالش را به عنوان  الگوی وحدت دانسته و گفت:  هر کس که در جمهوری اسلامی مسؤولیتی به دست می گیرد باید بدنبال خدمتگذاری به مردم باشد.

جلائی با بیان اینکه در مسیر خدمت از هیچ تشکری نباید خوشحال شد و از انتقاد نباید ناامید شد،افزود: موفقیت با ثبات قدم به دست می آید، مومن باید تا  لحظه ای که مسؤولیت دارد خدمت کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به خروج از انزوا و آغاز گشایش های اقتصادی در کشور گفت: از انزوا بیرون امده  و با صدای بلند نظام اسلامی را فریاد می کنیم .

وی افزود: دشمن برای تخریب امنیت ،سلامت و مشارکت در این انتخابات برنامه دارد پس ما باید با تمام توان در جهت برگزاری پر شور انتخابات پیش رو کوشش نماییم چون انتخابات آبروی نظام و تایید کننده جمهوریتی است که مشروعیت خود را از اسلام می گیرد .

ایرج موذن سرپرست فرمانداری تالش  نیز در این جلسه با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات خبرگان رهبری  گفت:  یکی از وظایف اصلی وزرات کشور برگزاری انتخابات است که این دو فرایند مهم در  کشور  آغاز شده و  توجه همه مدیران و مسوولین مربوطه حول چهار محور رقابت ، سلامت ،امنیت و مشارکت به عنوان چهار رکن انتخابات  را می طلبد.

سرپرست فرماندار تالش  در این جلسه درخواست نمود تا از نصب بنرهای تبریک و تهنیت خودداری و هزینه آن به برادران فلسطین و غزه ارسال شود

در این مراسم از خدمات فرامرز مرجانی  فرماندار سابق شهرستان تالش تقدیر و ایرج موذن  به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.