تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
58 بازدید
کد خبر : 17400

خرید ۹ میلیارد تومانی گندم در گیلان

خرید ۹ میلیارد تومانی گندم در گیلان
مدیر تعاون روستایی گیلان از پرداخت ۹۰ درصدی طلب گندم‌کاران خبر داد و گفت: ارزش این مقدار گندم ۹ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان است که با تلاش‌های انجام شده ۹۰ درصد آن پرداخت شده است.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، کیوان حسن‌پور مدیر تعاون روستایی گیلان صبح امروز در گفت‌وگو خبری سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در این استان به اتمام رسیده است، اظهار کرد: بر اساس آمار، از آغاز اجرای خرید تضمینی گندم تا پایان این طرح، اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی شهرستان رودبار و سیاهکل، ۶۳۲ تن گندم از گندمکاران گیلانی خریداری کردند.

وی از پرداخت ۹۰ درصدی طلب گندمکاران خبر داد و گفت: ارزش این مقدار گندم ۹ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان بوده که با تلاش‌های انجام شده ۹۰ درصد آن پرداخت شده است.

به گفته مدیر تعاون روستایی گیلان، خرید تضمینی مباشرتی گندم با همکاری اداره کل غله و نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان انجام شده است.

حسن‌پور با تاکید بر لزوم توجه گندم‌کاران به حضور موقع در مرکز اتحادیه‌های تعاون روستایی در برخی از مناطق گیلان بیان کرد: مرکز خرید اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی رودبار در منطقه رستم آباد و مرکز خرید اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی سیاهکل در منطقه دیلمان قرار دارد که گندمکاران باید به آن ادارات برای انجام امور خود مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.