تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
73 بازدید
کد خبر : 19036

لزوم رعایت قوانین انتخابات از سوی نامزد‌های نمایندگی مجلس

لزوم رعایت قوانین انتخابات از سوی نامزد‌های نمایندگی مجلس
سرپرست فرمانداری تالش گفت: نامزد‌های نمایندگی مجلس وهوادران آنها باید با رعایت اخلاق انتخاباتی در چارچوب قوانین و مقرارت تبلیغات داشته باشند.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ ایرج موذن در جلسه توجیهی با نامزد‌های انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی با تاکید بر رعایت قوانین انتخابات از سوی نامزد‌ها افزود: کاندیدا‌های باید با دسترسی به دستورالعمل تبلیغات انتخابات و توجیه روسای ستاد‌های انتخاباتی خود بر رعایت قوانین اهتمام جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: با هر نامزد انتخاباتی که خارج از چارچوب قانون اقدام کند در هر جایگاه و مقامی که باشد بر اساس قانون برخورد می‌شود.

رئیس ستاد حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال همچنین اصل نخست در برگزاری انتخابات برای همه نامزدها، هواداران آنها، عوامل اجرایی و نظارتی را برگزاری انتخابات سالم، پرشور با حضور حداکثری مردم دانست.

ایرج موذن، از نامزد‌های انتخابات خواست از هرگونه سخنان احساسی و تنش زا تبلیغاتی پرهیز کنند.

سرپرست فرمانداری تالش با بیان اینکه همه نامزد‌هایی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند، قابل احترام هستند و تفاوتی با هم ندارند گفت: نامزد‌های نمایندگی مجلس وعده‌های غیر معقولانه به مردم ندهند و با ارائه برنامه‌های خود زمینه امید در جامعه و مشارکت مردم در انتخابات را ایجاد کنند.

وی با اشاره به ۴۱ نامزد انتخابات تائید شده در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال افزود: نامزد‌ها وعده‌هایی که قادر به انجام آن نیستند را ندهند چرا که عدم اجرای آن موجب ناامیدی مردم خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.