تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۲
43 بازدید
کد خبر : 18413

وحدت بین مسؤولین لازمه حل مشکلات گیلان است

وحدت بین مسؤولین لازمه حل مشکلات گیلان است
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه وحدت لازمه حل مشکلات استان است، گفت: در صورت وحدت بین مسوولان، سپاه و روحانیت، قطعا شاهد حل مسائل و مشکلات در سطوح مختلف خواهیم بود که این اقدام به نفع مردم است.

وی با بیان اینکه ادامه مسیر صحیح نظام و انقلاب اسلامی ایران بدون نقش محوری روحانیت امکان‌پذیر نیست، گفت: وصیت حاج قاسم در خصوص نقش علما باید سرلوحه باشد و امید را باید در جامعه منتشر کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه وحدت لازمه حل مشکلات استان است، افزود: در صورت وحدت بین مسوولان، سپاه و روحانیت، قطعا شاهد حل مسائل و مشکلات در سطوح مختلف خواهیم بود که این اقدام به نفع مردم است.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان نیز با بیان اینکه وحدت میان اهل ایمان تفرقه‌ها را که عزت سوز و اقتدارشکن است؛ از بین می‌برد، اظهار کرد: برای حفظ وحدت و حریم جمهوری اسلامی، مدافعان حرمی همچون حاج قاسم سلیمانی جانفشانی کردند.

وی با اشاره به اینکه روحانیت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافعان حریم جمهوری اسلامی هستند، گفت: سپاه پاسداران همواره مورد هدف دشمنان بوده و البته عملکرد سپاه پاسداران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در عرصه جنگ روایت‌ها، آسیب‌ها را باید بشناسیم، افزود: دشمن با جنگ نرم خود به دنبال تضعیف جایگاه روحانیت است.

مهدوی، دفاع از حرم جمهوری اسلامی را فرضی واجب دانست و بیان کرد: این جلسه مشترک دارای پیام محکمی از اتحاد بین روحانیت و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رسانه‌های بیگانه است.

وی با تاکید بر اینکه در حماسه غزه جبهه حق در جنگ روایت‌ها بر جبهه باطل پیروز شده است، گفت: استفاده از شبکه تبلیغی روحانیت انقلابی نقش موثری در راستای اجرای پیشبرد اهداف، برنامه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.