تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
82 بازدید
کد خبر : 18656

آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان‌های تالش و فومن

آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان‌های تالش و فومن
سرپرست فرمانداری تالش: با آغاز بارش‌ها ستاد بحران و همه دستگاه‌های مرتبط در این شهرستان برای مقابله با بحران برف و یخبندان آماده باش هستند.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ ایرج موذن در جلسه مدیریت بحران گفت: در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی، همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان تالش به ویژه شهرداری‌ها، هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، راهداری و بخشداری‌ها برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی و یخبندان در آمادگی کامل قرار دارند.

 

وی همچنین با تاکید بر ایجاد هماهنگی بین نیروی انتظامی، دستگاه‌های امدادی، ایمنی، خدماتی و نیرو‌های مردمی، از شهروندان خواست با توجه به فعالیت سامانه بارشی و وجود برف و کولاک در ارتفاعات تالش، از تردد در مناطق کوهستانی واسکان، چادر زدن و توقف در بستر و حریم رودخانه‌ها، قرار گرفتن زیر درختان، سیم برق هوایی، فنس‌های فلزی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

فرامرز مرجانی فرماندار فومن هم در جلسه ستاد بحران این شهرستان از آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی و امداد رسان در این شهرستان برای مقابله با بحران احتمالی برف خبر داد گفت: بیش از ۱۰۰ دستگاه لودر، گریدر، کامیون، نمک پاش و تراکتور برای کمک رسانی در بحران احتمالی برف در فومن آمادگی دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.