تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
29 بازدید
کد خبر : 18989

افتتاح ۱۸ هزار میلیارد تومان پروژه در گیلان

افتتاح ۱۸ هزار میلیارد تومان پروژه در گیلان
به گفته استاندار گیلان در ۲ سال اخیر، ۱۸ هزار میلیارد تومان افتتاح پروژه داشتیم و چهار همت دیگر نیز تا عید امسال پروژه افتتاح می‌شود

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت یوم‌الله دوازدهم بهمن در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه اهتمام دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف است، اظهار کرد: در ۲ سال اخیر، ۱۸ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شد و چهار همت دیگر نیز تا عید امسال پروژه افتتاح می‌شود.

وی‌ با اشاره به حرکت و اقدامات دولت سیزدهم بر مبنای آرمان‌های جمهوری اسلامی گفت: قبل از انقلاب تمامی منافع کشور در حال چپاول شدن بود ولی اکنون دولت سیزدهم بر اساس منافع و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایستاده‌ و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش می‌کند، از این رو برای حفظ جمهوریت نظام در برگزاری انتخابات از چیزی فروگذار نمی‌کنیم.

استاندار گیلان یکی از سیاست های دشمن را به انزوا کشاندن جمهوری اسلامی از طریق جنگ روانی و ترکیبی دانست و بیان کرد: دشمن از همه ترفندها و ابزارهای کثیف مانند جنگ‌های ترکیبی استفاده کرد تا کشور را از مسیرش دور کند ولی مردم ایران با اطاعت از رهبری در مسیر شهدا ماندند.

عباسی با بیان اینکه مردم ایران در چله اول انقلاب با وجود تمام مشکلات و فتنه دشمنان، معاندان را شکست دادند و به قله نزدیک شدند، تریح افزود: حضور مردم در این مراسم نورانی و راهپیمایی‌های متعدد گواه آن است که مسیر شهدا ادامه دارد و بدون شوت جبهه حق بر باطل پیروز است.

وی با تاکید بر لزوم توجه و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته تصریح کرد: جمهوری اسلامی اولین تولیدکننده بیوایمپلنت، نانو دارو، ساخت دریچه قلب، دومین کشور در درمان تالاسمی و سومین در صنعت سدسازی و اولین کشور تولیدکننده در حوزه دریایی زمینی و چهارمین قدرت موشکی جهان هستیم.

استاندار گیلان همچین با تبریک سالروز ورود امام خمینی به کشور و آغاز دهه فجر افزود: میثاق می‌بندیم که در راه اعتلای توانمندی‌ها و اقتدار نظام مقاومت کرده و راه شهدا را ادامه دهیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.