تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
64 بازدید
کد خبر : 19077

۲ میلیون و ۸۰۰ هزار روستایی و عشایر کشور بیمه هستند

۲ میلیون و ۸۰۰ هزار روستایی و عشایر کشور بیمه هستند
به گفته معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه‌ی اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور، در حال حاضر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، عضو صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند که ۶۷۰ هزار نفر از آنان در ۲ سال گذشته تحت پوشش قرار گرفتند.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، سجاد طاهری معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه‌ی اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور صبح امروز در گفت‌وگوی خبری سیمای مرکز گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر، عضو صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هستند که ۶۷۰ هزار نفر از آنان در ۲ سال گذشته تحت پوشش قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به افزایش ۶۳ درصدی حقوق مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در ۲ سال گذشته گفت: دولت برای سال آینده هم رقمی معادل ۲۰ تا ۲۵ درصد را برای افزایش مستمری این جامعه هدف در نظر گرفته است.

 

معاون بیمه‌ای و هماهنگی امور استان‌های صندوق بیمه‌ی اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با بیان اینکه دولت برنامه ویژه‌ای برای حمایت بیمه‌ای از زنان دارای سه فرزند به بالا که بیمه نیستند دارد، تصریح کرد: در حال حاضر ۲ میلیون و ۲۳۶ هزار زن بدون بیمه و دارای سه فرزند به بالا در کشور وجود دارد که زمینه‌ تحت پوشش قرار گرفتن این افراد تا پایان امسال و در راستای حمایت از طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده فراهم می‌شود.

 

طاهری از اجرای طرح رتبه‌بندی کارگزاری‌های بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر سراسر کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد و بیان کرد: این رتبه‌بندی بر اساس شاخص‌های کمی و کیفی مدنظر قرار می‌گیرد و هرگونه خطایی در روند فعالیت این کارگزاری‌ها، غیرقابل اغماض و همراه با برخوردهای قاطع قانونی خواهد بود.

 

وی با اشاره به روند ارائه تسهیلات به متقاضیان تحت پوشش بیمه‌ای گفت: در ۲ سال اخیر سه هزار میلیارد ریال معادل ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به افراد تحت پوشش این صندوق اعطا شده و این روند در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و روستانشین و عشایر سخت کوش همچنان ادامه خواهد یافت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.