تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
102 بازدید
کد خبر : 6355

سرپرست فرماندهی انتظامی ماسال خبر داد:

توقیف ۶ تن چوب قاچاق در شهرستان ماسال

توقیف ۶ تن چوب قاچاق در شهرستان ماسال
ماموران آگاهی شهرستان ماسال به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک خودرو وانت نیسان حامل چوب حين تردد مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

به گزارش آژیم،سرهنگ “مرتضی ترازی” با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غیر مجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است اظهار داشت: مجموعه انتظامی در برخورد با سودجویان و افراد فرصت‌طلب که سعی در تخریب این ثروت ملی را دارند از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی افزود: ماموران آگاهی شهرستان ماسال به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به یک خودرو وانت نیسان حامل چوب حین تردد مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ماسال از کشف 6 تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از خودرو نیسان خبر داد و گفت: در این راستا متهم ۴۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کردند بیان داشت: چوب‌های کشف شده تحویل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شد.

سرهنگ ترازی در پایان با تاکید بر اینکه قاچاق چوب و قطع غیرمجاز درختان جنگلی توسط سودجویان می‌تواند جدا از نابودی مراتع و جنگل‌ها به بحران زیست محیطی نیز بدل شود به عزم راسخ پلیس برای برخورد با قاچاق چوب اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.