تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
223 بازدید
کد خبر : 8326

فرماندار رضوانشهر:

پرداخت 447 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در سال 1401

پرداخت 447 میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در سال 1401
طی هشت ماه سال جاری حدود 344 فقره با مبلغ 447میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک های عامل به زوجین پرداخت شده است.

به گزارش آژیم،عصر امروز سه شنبه بیست و دوم آذر مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با بیان اینکه توجه به امور مرتبط با نسل جوان از اولویت‌های دولت سیزدهم است، تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی مخصوصاً دستگاه های حمایتی و فرهنگی باید در این حوزه فعال باشند.

وی با تاکید بر فعال نمودن کمیته های تخصصی در حوزه ستاد ساماندهی جوانان گفت: رضوانشهر در بحث پرداخت تسهیلات دستگاه های حمایتی از سوی بانک های عامل بالای 95 درصد می باشد که این همت و تلاش دستگاه های اجرایی و بانک های عامل شهرستان را نشان می دهد.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی توسعه و تحول ایران اسلامی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب و توجه دولت سیزدهم است، گفت: ما باید مطابق با این سند برای جوانان در عمل گام های اثرگذاری را برداریم.

صفوی گفت: دولت مردمی در بحث تسهیلات و خدماتی که در راستای فرزندآوری و ازدواج و … در این شهرستان ارائه نموده است جزء شهرستان های برتر استان هستیم.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گفت: ما بایستی با تلاش همه جانبه خود آن ناامید سازی جوانان نسبت به آینده کشور که جزء هدف دشمنان بوده و هست، را خنثی کنیم و برای خنثی‌سازی باید باجهاد تبیین و بیان حقایق انقلاب و نظام اسلامی برای جامعه و به ‌خصوص جوانان تشریح شود.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه هم‌افزایی بین سمن‌ها و دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه جوانان ضروریست، تصریح کرد: ورزش و جوانان نسبت به شناسایی سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان و ماموریت های آنها اقدام کنند

صفوی با اشاره به تسهیلات پرداختی قرض الحسنه ازدواج طی هشت ماه سال جاری اشاره نمود و گفت: حدود 344 فقره با مبلغ 447میلیارد ریال بوده که توسط بانک های عامل پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: پرداختی تسهیلات قرض الحسنه بانک های عامل شهرستان در حوزه فرزندآوری حدود 376 فقره با مبلغ 130 میلیارد ریال می باشد.

نمانیده عالی دولت در شهرستان با اشاره به سند تحول دولت، مهمترین مأموریت حوزه جوانان موضوع سامان ازدواج، تسهیل ازدواج و پیشگیری از طلاق است، گفت: ما بایستی در شهرستان کمیته سامان ازدواج جوانان را به دبیری اداره ورزش و جوانان فعال کنیم و دستگاه های اجرایی باید بطور حداکثری به وظایف خود در قانون جوانی جمعیت توجه و برنامه های قابل قبولی در این زمینه ارائه نمایند.

فرماندار رضوانشهر تاکید کرد: باید شرایط اشتغال و تسهیل در ازدواج جوانان را با بسته های حمایتی دولت مردمی بیش از گذشته فراهم کنیم.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نژاد فومنی امام جمعه شهرستان نیز در این جلسه با اشاره به موضوع ازدواج و فرزندآوری بر فراهم سازی زیر ساخت ها و زمینه ازدواج جوانان از سوی متولیان امر تاکید کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.