تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
380 بازدید
کد خبر : 8441

از چوکای بحران زده تا مدیریت بر یک اداره فلک زده؛

هفت خان ورزش تالش پیش پای تقی نظیری

هفت خان ورزش تالش پیش پای تقی نظیری
نظیری خیلی زود نشان داد ،او بیش از آنکه یک چهره سیاسی باشد،یک مدیر باتجربه و از جنس ورزش است.

به گزارش آژیم،کمتر از چهار ماه پیش بود که تقی نظیری با حکم جهانبخش آرمان بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان تالش منصوب شد.

انتصابی که در ابتدا عده ای آن را سیاسی خواندند،اما نظیری خیلی زود نشان داد ،او بیش از آنکه یک چهره سیاسی باشد،یک مدیر باتجربه و از جنس ورزش است.

او در کنار برگزاری مراسمات ورزشی ، تجلیل از قهرمانان،تحول در ساختار تقریبا از هم پاشیده اداری و ایجاد نظم مالی در اداره ورزش و جوانان، برای اولین بار دست به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار تالش نیز زد .

همزمان نمایندگی اداره ورزش در بخش ها را با هدف توجه به ورزش روستایی فعال کرد و خیلی زود نمایندگان این اداره در اسالم و کرگانرود منصوب شدند.

تغییر در هیئت های ورزشی از جمله هیئت فوتبال یکی دیگر از اقدامات شجاعانه و مهم نظیری بود.

در حالی که عده ای او را به چهره های مختلف سیاسی منتسب می کنند،و انتظار می رفت شاهد انتصابات سیاسی در هیئت های ورزشی باشیم، سرپرست اداره ورزش و جوانان تالش با بکارگیری افراد غیرسیاسی در هیئت فوتبال نشان داد ،او برخلاف تصور برخی ها بجای اینکه از قرابت های سیاسی برای حفظ صندلی خود استفاده کند،به فکر کمک به حوزه ورزش تالش توسط این شخصیت های سیاسی است.

نامه نگاری ها و مذاکرات برای تعیین تکلیف وضعیت مالکیتی تیم چوکا ،انتصاب مهیار سلمانی پور بعنوان دبیر هیئت فوتبال و همچنین انتخاب اصغر رسول زاده بعنوان مربی چوکای تالش در همین روزهای اخیر نشان داد،راهبرد هیئت فوتبال کاملا ورزشی و استفاده از همه ظرفیت‌ها های فوتبال در شهرستان است.

هر چند نظیری باید برای تحول در حوزه ورزش تالش از هفت خان رستم بگذرد،اما او در طول این چند ماه اخیر نشان داده است که برای تحول در حوزه ورزش برنامه دارد و لازم است به دور از نگاه های حزبی و فضای مسموم سیاسی به او فرصت داده شود،تا بتواند برنامه هایش را عملیاتی کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.