تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
283 بازدید
کد خبر : 14941

آیا رئیس کل دادگستری گیلان به پرونده شوراهای تالش ورود خواهد کرد؟

آیا رئیس کل دادگستری گیلان به پرونده شوراهای تالش ورود خواهد کرد؟
حدود یک سال است که اختلاف بر سر سلب عضویت یکی از اعضای شورا، عدم انتخاب شهردار،ترک جلسات و اختلافات میان اعضای شورای شهر موجب معطل ماندن امورات شهروندان تالشی شده است

به گزارش آژیم، چندی پیش بود که حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی به عنوان رئیس کل دادگستری گیلان منصوب شد.

بررسی سوابق صادقی در استان زنجان نشان می دهد که وی حساسیت ویژه ای در پیگیری و برخورد با کوتاهی و ترک فعل های مسئولین، مدیران و بویژه شوراهای شهر و روستا دارند.

در همین راستا بنظر می رسد با توجه به وضعیت نابسامان شوراها و شهرداری تالش و سوابق رئیس کل دادگستری گیلان،ورود دستگاه قضایی و دادستان شهرستان در پرونده شوراهای شهر بتواند وضعیت نابسامان شهرداری و شورای این شهر را سامان ببخشد.

حدود یک سال است که اختلاف بر سر سلب عضویت یکی از اعضای شورا، عدم انتخاب شهردار،ترک جلسات و اختلافات میان اعضای شورای شهر موجب معطل ماندن امورات شهروندان تالشی شده است.

بررسی ها نشان می دهد که بسیاری از شهروندان از رئیس کل دادگستری گیلان و دادستان شهرستان و سایر دستگاه‌های امنیتی و نظارتی انتظار دارند در راستای دفاع از حقوق عامه با رفتارها و اقدامات نسنجیده اعضای شورا برخوردهای لازم را داشته باشند تا شهر تالش بیش از این به جهت ناکارآمدی شوراهای شهر دچار خسارت نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.