تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳
78 بازدید
کد خبر : 18968

از فردا، ۱۲ بهمن ۱۴۰۲

مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی، طرح فجرانه

مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی، طرح فجرانه
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید کالا فردا ۱۲ بهمن در کارت بانکی سرپرست خانوار‌های یارانه بگیر واریز می‌شود.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سیاوش آقاجانی گفت: با اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی با عنوان «طرح فجرانه» ۲۲۰ هزار تومان اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای مشمول این کالابرگ در کارت بانکی سرپرست خانوار‌های دهک‌های اول تا هفتم درآمدی، در دهه مبارک فجر فردا، ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ واریز می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را حمایت بیشتر از سبد غذایی خانوار‌های یارانه بگیر عنوان کرد و افزود: در این طرح یک سبد با ۱۱ قلم کالا برای تامین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد بر اساس نظر موسسه تغذیه ایران با قیمت‌های سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه تفاوت قیمت این اقلام با قیمت روز امسال از محل یارانه جدید دولت تامین می‌شود، گفت: قیمت روز این سبد بیش از ۷۴۳ هزار تومان است که خانوار‌های مشمول باید ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان آن را خودشان پرداخت کنند.

سیاوش آقاجانی با بیان اینکه خانوار یارانه بگیر یارانه نقدی خود را جداگانه در هر ماه دریافت خواهند کرد، افزود: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار واریز شده که در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.مرحله جدید کالابرگ الکترونیکی / طرح فجرانه

وی با تاکید بر اینکه امکان جا به جایی اعتبار بین گروه‌های کالایی وجود ندارد ، اضافه کرد: با اعتبار برنج امکان خرید روغن وجود ندارد و فقط اعتبار کالا‌های گروه لبنیات را می‌توان جابه جا کرد.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: شرکت فارا اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در فروشگاه‌های تعیین شده را در بستر شبکه ملی اعتبار با همکاری دیگر دستگاه‌ها بر عهده دارد.

سیاوش آقاجانی افزود: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۶۹ با پیش شماره ۰۲۱ مرکز پاسخگویی سوالات و اعتراضات مردم تماس بگیرند.

وی گفت: ۴۲۹ فروشگاه زنجیره‌ای و بیش از هزار و ۳۰۰ فروشگاه کوچک طرف قرارداد کالابرگ الکترونیکی در گیلان برای «طرح فجرانه» درنظر گرفته شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.