تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
166 بازدید
کد خبر : 15958

و تولید سیمان سازگار با محیط زیست و شرایط جغرافیایی بومی استان گیلان

و تولید سیمان سازگار با محیط زیست و شرایط جغرافیایی بومی استان گیلان
دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در حاشیه دیدار با خبرنگاران استان گیلان گفت: نقد منصفانه از صنعت، عامل رشد و تکامل تولید و نقد مغرضانه، تجلی نقاط ضعف خود منتقد از آینه رسانه و موجبات ترویج بدبینی در جامعه می‌گردد.

به گزارش آژِیم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسحق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱٫۰۶٫۲۱ در محل دفتر رشت شرکت سیمان خزر طی نشستی با خبرنگاران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی استان گیلان، ضمن قدر دانی از ایشان تاکید کرد: خبرنگاران در خط مقدم اشاعه آگاهی، موجبات دلگرمی شرکتهای صنعتی در عرصه خطیر تولید و زمینه ساز راهی پر امید خواهند بود.

دکتر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر در این جلسه به خلاصه‌ای از اهم اقدامات و موفقیت‌های کسب شده در سیمان خزر پرداخته و عنوان کرد: نقد منصفانه از صنعت، عامل رشد و تکامل تولید و نقد مغرضانه، تجلی نقاط ضعف خود منتقد از آینه رسانه و موجبات ترویج بدبینی در جامعه می‌گردد.

وی همچنین با اشاره به ثبت رکورد تولید و تحویل در تمامی ادوار از بدو تاسیس این شرکت، در سال ۱۴۰۱ گفت: شرکت سیمان خزر در راستای تولید و تامین نیاز بازار مصرف استان گیلان و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان، اقدام به مطالعه، تحقیق و تولید سیمان سازگار با محیط زیست و شرایط جغرافیایی بومی استان نموده است.

دکتر اسحق جمال امیدی مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت سیمان خزر در این مراسم ضمن قدر دانی از همراهی اصحاب رسانه با بزرگترین واحد تولیدی سیمان در استان افزود: اصول حرفه‌ای اصحاب رسانه بر پایه نگاه صادقانه و نقد بی‌طرفانه، جایگاه اجتماعی این قشر خدمتگزار را ارزشمند نموده است.

خبرنگاران حاضر نیز در این مراسم به بیان دیدگاهها، مسائل و سوالات در حوزه صنعت سیمان پرداختند و مدیر عامل شرکت سیمان خزر سوالات مطروحه را بصورت مشروح پاسخ داده و جلسه با ذکر صلوات خاتمه یافت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.