تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
160 بازدید
کد خبر : 16189

دشتی اردکانی با انتقاد از وضعیت استادیوم آزادی:

محل بازی پرسپولیس و النصر در شأن ورزش ایران نبود | با احساسات میلیون‌ها ایرانی بازی شد

محل بازی پرسپولیس و النصر در شأن ورزش ایران نبود | با احساسات میلیون‌ها ایرانی بازی شد
عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه با انتقاد از وضعیت استادیوم آزادی، یکی از عوامل باخت پرسپولیس ایران برابر النصر عربستان را کیفیت نامطلوب چمن دانست و گفت: چرا باید به دلیل نبود یک استادیوم ورزشی استاندارد که در شأن نام فوتبال و اعتبار کشورمان باشد اینگونه با احساسات جوانان و میلیون ها ایرانی بازی شود، ساخت یک استادیوم مجهز باید در قانون بودجه ۱۴۰۳ قرار گیرد.

به گزارش آژیم ،محمدرضا دشتی اردکانی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برگزاری بازی روز گذشته پرسپولیس ایران برابر النصر عربستان، که با بد بیاری پرسپولیسی‌ها به دلیل مصدومیت مهدی ترابی و اخراج میلاد سرلک همراه شد، گفت: در جریان برگزاری این رقابت مهم، شاهد بودیم که کیفیت چمن ورزشگاه آزادی به هیچ عنوان درخور نام فوتبال کشورمان نبود و این مسئله برای ما جای تأسف دارد.

نماینده مردم اردکان در مجلس از وزیر تازه نفس ورزش درخواست کرد که فوراً به مسئله ساخت و تکمیل یک استادیوم پیشرفته که یک سرمایه ملی و اعتباری بین المللی برای کشور دارد اقدام کند. این مسئله از وعده‌‎های رئیس جمهور کشورمان در جمع ورزشکاران نیز بوده است.

وی تصریح کرد: در شأن کشور، ورزشکاران و ورزش ما نیست که چنین ورزشگاهی داشته باشیم و باید به فوریت به این مسئله رسیدگی شود. فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز پیگیر این موضوع است تا هرچه سریع‌‎تر نسبت به این موضوع وارد شود و اینچنین با احساسات جوانان ما بازی نشود.

دشتی اردکانی تأکید کرد: شخص رئیس جمهور عنایت ویژه‌ای به حوزه ورزش دارد و در ابتدا باید زیرساخت ورزش برای هرگونه پیشرفتی فراهم شود. شب گذشته اگر مهدی ترابی بر اثر نامناسب بودن زمین مصدوم نمی‌شد، قطعا روند بازی به نحو دیگری پیش می‌‎رفت.

وی با اشاره به اینکه اکثریت بازیکنان شاغل در لیگ کشورمان بر خلاف باشگاه‌‎های عربی داخلی بودند که این مسئله جای افتخار دارد، گفت: با توجه به اینکه رئیس جمهور در زمینه ساخت یک استادیوم مجهز وعده داد، این قول رئیس جمهور را پیگیری می‌کنیم وظیفه ما است که مطالبات به حق مردم را پیگیری کنیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تأکید کرد: قطعا مجلس نیز در این زمینه کمک خواهد کرد و این موضوع را از دولت مطالبه کرده تا ساخت یک استادیوم مجهز در بودجه 1403 قرار گیرد./

پایان پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.