تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
163 بازدید
کد خبر : 17049

بیمارستان صحرایی در تالش برپا می‌شود

بیمارستان صحرایی در تالش برپا می‌شود
در نشست اندیشه ورز بسیج جامعه پزشکی گیلان بر راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در مناطق کم برخوردار شهرستان تالش تأکید و در راستایی توسعه مشارکت و هم افزایی همه‌جانبه در همان رابطه، گفت‌وگو شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست از آمادگی نظام سلامت جهت برپایی یک بیمارستان صحرایی در مناطق کم برخوردار شهرستان تالش خبر داد و اظهار کرد: راه‌اندازی این بیمارستان با برنامه‌ریزی مدون و بر پایه بیماریابی و ارجاع بیماران برای ارایه خدمات تخصصی‌تر لازم و ممکن است.

محمدتقی آشوبی  بر ضرورت تعیین چارت و انضباط در ساختار ارایه خدمت به مردم مناطق محروم در بیمارستان صحرایی تاکید کرد و گفت: در طول برپایی بیمارستان صحرایی، بیمارستان شهید نورانی تالش نیز به عنوان بیمارستان معین و پشتیبان با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص، تجهیز می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج نیز در این نشست با اشاره به نجابت و ولایت مداری مردم اظهار کرد: مردم ما در انقلاب از امت پیامبر در صدر اسلام نیز بهتر و شایسته بهترین خدمت هستند.

عباس حسینی برپایی بیمارستان صحرایی را کاری بزرگ و قابل اجرا دانست و افزود: باید تمامی موارد برای برپایی بیمارستان صحرایی امکان‌سنجی و هماهنگی‌ها برای ارایه بهتر خدمت تمرین شود.

وی همچنین از پشتیبانی سپاه و بسیج و پای کار آمدن همه ظرفیت‌ها و امکانات استانی و شهرستانی برای برپایی بیمارستان صحرایی خبر داد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار بسیج همچنین با تقدیر از تلاش‌های مدافعان سلامت گفت: برگزاری یادواره شهدای سلامت باید متناسب با شأنیت جامعه سلامت و استان شهیدپرور گیلان برگزار شود.

گفتنی است در این نشست پیرامون برگزاری یادواره شهدای سلامت، راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در یکی از مناطق کم برخوردار و اردوی جهادی سلامت‌محور توسط شورای سازمان بسیج جامعه پزشکی و مسؤولان گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

همچنین در این نشست پیرامون طرح نفس (نجات فرزندان سقط) نیز گفت‌وگو و آخرین اقدامات در راستای شناسایی خانواده‌ها، کمک‌های معیشتی و حمایتی برای نجات فرزندان از سقط تبیین و تشریح شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.