تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
153 بازدید
کد خبر : 17195

کمک گیلانی‌ها به غیرنظامیان غزه ارسال شد

کمک گیلانی‌ها به غیرنظامیان غزه ارسال شد
کمک‌های غیر نقدی گیلانیان که توسط هلال‌احمر استان جمع‌آوری‌شده بود به مردم غزه ارسال شد.

به گزارش آژیم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، مردم گیلان همیشه یاور و یاریگر مظلومان در سراسر دنیا بوده‌اند و نوع‌دوستی و صلح‌دوستی خود را اثبات کرده‌اند.

گیلانیان در پی بمباران مناطق غیرنظامی، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و همچنین مناطق آموزشی و پناهگاه‌ها سر از پا نشناخته و به‌ صورت خودجوش در مساجد، میادین، مراکز درمانی و آموزشی تجمع اعتراضی برگزار کردند و ضمن حمایت از مردم بی‌دفاع غزه، بر پایان وحشی‌گری و جنایات رژیم موقت و منحوس صهیونیستی تأکید کردند.

هزاران نفر از مردم گیلان همچنین با مراجعه به پایگاه‌های بسیج، مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین هلال‌احمر خواهان حضور داوطلبانه جهت مقابله با رژیم سفاک صهیونیزم و امدادرسانی به مردم غرق در خون غزه شدند.

علاوه بر اعلام آمادگی گیلانیان جهت قرار گرفتن در کنار مردم بی‌دفاع، مظلوم و البته مقتدر غزه در جبهه نبرد مستقیم و امداد بهداشتی، روانی و همچنین درمانی، سیر کمک‌های نقدی و غیر نقدی آن‌ها نیز به جریان افتاد.

هادی سلیمی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان امروز طی گفت‌وگویی اعلام کرد که کمک‌های غیر نقدی گیلانیان به غزه ارسال شده است.

محموله ارسال شده به غزه به گفته جمعیت هلال‌احمر گیلان حدود ۱۰ تن است که نوع‌ دوستان گیلانی برای مردم غیرنظامی جمع‌آوری کرده بودند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان گیلان ارزش محموله ارسالی به غزه را حدود ۲ میلیارد تومان برآورد کرد.

گفتنی است همچنان سیر کمک به مردم بی‌دفاع و غیرنظامی غزه در استان گیلان همچنان ادامه دارد و نوع‌دوستان و صلح‌طلبان هم‌وطن می‌توانند برای هبه آن‌ها به پایگاه‌های هلال‌احمر مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.